شیری: حمایت کنند جزو ۸ پرتابگر دیسک المپیک می‌شوم

9:32 - 08 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۱۰۲۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش پرتاب دیسک گفت: در صورتی که حمایت می‌شوم هم می‌توانم سهمیه المپیک بگیرم و هم در المپیک جزو ۸ نفر حضور داشته باشم.

بهنام شیری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه انتخاب مربی برای او به کجا انجامید، اظهار داشت: مسئولان شورای فنی تصمیم گرفتند تا دوباره زیر نظر هادی سپهرزاد تا المپیک تمرین کنم. از اعضای شورای فدراسیون تشکر می‌کنم که در این شرایط به فکر من بودند. هادی کارنامه خوبی دارد و برای اولین بار  توانستم با او نایب قهرمان آسیا شوم.

وی افزود: کرونا شرایط سختی را ایجاد کرده اما با وجود این اتفاق بدون مشکل تمرینات خودم را انجام می‌دهم تا بتوانم المپیکی شوم. بدون شک اگر حمایت‌ها بیشتر شود این توانایی در من وجود دارد تا بهترین نتیجه را بگیرم. در صورت حمایت قول می‌دهم که جز هشت نفر برتر المپیک قرار بگیرم.

ملی‌پوش پرتاب دیسک در مورد حضورش در رکوردگیری تیم ملی گفت: به احتمال زیاد در مسابقه‌ای که مربوط به رکوردگیری تیم ملی دوومیدانی است، شرکت می‌کنم. در ابتدا باید ببینم برنامه‌ریزی مربی‌ام به چه شکلی است.

شیری با تشکر از مسئولان فدراسیون دوومیدانی برای پرداخت مبلغی به ورزشکاران در این شرایط سخت گفت: مبینی از جنس دوومیدانی است و مشکلات ما را به خوبی از نزدیک حس کرده است. امیدوارم این حمایت‌ها مستمر باشد. خوشبختانه دوومیدانی نسبت به گذشته به آرامش خوبی رسیده است و امیدوارم این آرامش ادامه‌دار باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *