رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

صالحی‌پور: پرسپولیس انگیزه زیادی برای برد مقابل ما داشت/ میزان پرداختی‌ها به ۸۰ درصد رسید

18:53 - 05 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۶۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پرسپولیس انگیزه‌ زیادی داشت و در نهایت برنده بازی شد.

سروش صالحی‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بعد از بازی با تیم پرسپولیس، اظهار داشت: بازیکنان همه تلاش‌شان را کردند سه امتیاز این بازی خانگی را حفظ کنند، ولی پرسپولیس انگیزه‌ زیادی داشت و در نهایت برنده بازی شد. امیدوارم در بازی‌های باقی‌مانده برنده از زمین خارج شویم.

وی در مورد بازی با تیم ذوب‌آهن گفت: منتظر اعلام برنامه باشگاه هستیم. اگر بتوانند از اهواز تیم را راهی اصفهان کنند به تمرینات‌مان در مسجدسلیمان ادامه می‌دهیم، ولی اگر قرار است به تهران برویم شاید چند جلسه در تهران تمرین کنیم و از تهران راهی اصفهان شویم. با این حال، بازیکنان روز گذشته ریکاوری کردند و از امروز تمرینات را برای بازی با ذوب‌آهن از سر گرفتیم.

مدیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد پس دادن چک بازیکنان به باشگاه به نشانه اعتراض به مبلغ چک تصریح کرد: خودم چک‌ها را از بازیکنان گرفتم و به باشگاه تحویل دادم. در عوض ساعت یازده شب قبل از بازی با تیم پرسپولیس چک‌های جدید به بازیکنان پرداخت کردیم. با نقد شدن این چک‌ها دریافتی همه اعضای تیم به ۸۰ درصد می‌رسد. چک‌های جدید تا دو هفته دیگر نقد می‌شود و فکر می‌کنم با توجه به شرایط اقتصادی موجود از خیلی تیم‌ها جلو‌تر هستیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *