پیروانی: همه عاشق این هستند که در پرسپولیس بمانند/ لیگ قهرمانان، یک نبرد نابرابر است

13:58 - 04 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۶۴۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تلاش ما این است که شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم و می‌خواهیم حداکثر بازیکنان را نگه داریم.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل نفت در مسجد سلیمان و قهرمانی در لیگ نوزدهم، اظهار داشت: قهرمانی خوب است، اما چهارمین قهرمانی پیاپی خیلی لذت‌بخش‌تر است. از بیرون زمین خیلی به ما فشار آوردند و تهمت زدند تا ما قهرمان نشویم، اما پرسپولیس یک تیم یکدست است و توانست موفق شود.

وی در ادامه در خصوص آینده پرسپولیس، تصریح کرد: همه تلاش ما این است که شاکله اصلی تیم را حفظ می‌کنیم و می‌خواهیم حداکثر بازیکنان را نگه داریم. همه عاشق این هستند که در پرسپولیس بمانند و با بیشتر بازیکنان هم در مورد تمدید صحبت کرده‌ایم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در پایان پیرامون شانس این تیم برای موفقیت در آسیا، خاطرنشان کرد: حریفان ما بازیکنان چند میلیون یورویی می‌خرند و لیگ قهرمان آسیا، یک نبرد نابرابر است. در مقابل، اما سرمایه ما هوادارانمان هستند. وقتی هواداران در ورزشگاه نیستند، نیمی از توان پرسپولیس کم می‌شود و این موضوع میزان تاثیرگذاری آنها را نشان می‌دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *