صادقی: با اشتباه مدافع خودمان گل خوردیم/ پاشازاده: از حضور در شاهین پشیمان نیستم

23:20 - 02 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۲۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: خیلی زود گل خوردیم، حریف روی بی‌تجربگی دفاع کنارمان که بارها در تمرینات با او کار کرده بودیم که نقطه قوت شاهین همان منطقه است توانستند پنالتی بگیرند.

- ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل شاهین شهرداری بوشهر، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌هالی آن را می‌خوانید:

*در این گرما بازی کردن و در این فصل بازی کردن برای دو تیم سخت است. شاید تیم رقیب به این شرایط عادت داشته باشد.به همه بازیکن‌ها خسته نباشید می‌گویم. تا آخرین لحظه دویدن و جنگیدند. خیلی از بازیکنانمان توان نداشتند ولی دویدند.

*ما در این هفته دو بازیکنمان را نداشتیم. دو نفر به دلیل کرونا و دو نفر مصدوم  بودند و تعویض نداشتیم. در مجموع می‌توانستیم برنده بازی باشیم. خیلی زود گل خوردیم آنها روی بی تجربه‌گی دفاع کنارمان که بارها در تمرینات با او کار کرده بودیم که نقطه قوت تیم شاهین همان منطقه است توانستند پنالتی بگیرند. به هفته آینده امیدواریم تا بتوانیم رتبه مان را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد داوری این دیدار گفت: داوری هیچ مشکلی نداشت.

در ادامه مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال شایهن شهرداری بوشهر هم اظهاراتی داشت:

*موقعیت‌های خوبی داشتیم با توجه به اینکه از دو بازیکن امیدمان استفاده کرده بودم و متأسفانه زمان نداشتیم و در این 4 روز تاکتیک‌هایی کار کردیم با این فاصله کم تمرینات از بازیکنانم راضی هستم. شرایط گرم و شرجی و این از کیفیت بازی کم کرده بود.

*خیلی از رقیبانمان باهم بازی دارند باید از  فرصت‌هایمان استفاده کنیم. اگر از فرصت‌ها استفاده کنیم می‌توانیم بمانیم. مهم این است پیشرفت کنیم. در این بازی 20-30 در صد از هفته‌های گذشته بهتر عمل کردیم. در خط دفاعی ما واقعا شانس نداریم هر بازی دو سه بار تک به تک به حریف می‌دادیم. این بازی این اتفاق رخ نداد و هفته بعد قطعا بهتر می‌شویم. سعی تلاشمان را می‌کنیم.

*کلاً 20 بازیکن داریم و این کارمان راسخت می‌کند. اصلا پشیمان نیستم و بخاطر هواداران شاهین آمده‌ام وگرنه این ریسک را قبول نمی‌کردم. با تمام تلاش ادامه می‌دهم.

*طبق معمول ما بیرون میهمان هستیم و در خانه‌ام میهمانیم. اتفاق خاصی رخ نداد. عرف است وقتی صحنه‌ای 50-50 می‌شود به سود میزبان بگیرند اما ما اینجا هم میهمان هستیم. بازی قبل آفسایدمان را نشان ندادند و من از برنامه شما(فوتبال برتر) انتقاد دارم. تقریبا 30 دقیقه برای ذوب آهن وقت گذاشتید و صحنه‌های  آنها را نشان دادید. نباید فرق بگذارید. ما پول نداریم نمی‌شود فرق بگذارید. این هفته یکسری مشکلات را در برنامه فوتبال برتر مطرح می‌کنم که یکطرفه قضاوت نکنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *