رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جلالی: بازی شجاعانه‌ای انجام دادیم/ عبدالهی: باید با اختلاف گل‌گهر را شکست می‌دادیم، اما باختیم

22:51 - 02 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۲۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت: آنچه نیاز داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود، این کار با درایت مدیریت انجام شد و بازی شجاعانه‌ای کردیم.

- مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

* واقعیت این است که آنچه نیاز داشتیم ثبات و ترمیم ذهن تیممان بود. این کار با درایت مدیریت انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه‌ای کردیم. از بچه‌ها ممنون هستم؛ عالی بودند. صمیمی و صادق و همدل بودند.

*واقعاً خیلی تیم خوبی هستیم و از 11 بازی دور برگشت 18 امتیاز گرفتیم. اگر جایگاه‌مان در جدول خوب نیست، به خاطر عملکردی است که در نیم‌فصل اول داشتیم. من امیدوارم خوب بودن را در بازی‌های باقیمانده هم ادامه دهیم و از خدا می‌خواهم در آخر فصل جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم و تیم را در لیگ برتر برای مردم خوب سیرجان حفظ کنیم.

* شرایط بازی به نحوی بود که بچه‌ها دوست داشتند گل را حفظ کنند. به همین خاطر هم عقب‌نشینی کردند، اما دیدید که بعد از دریافت گل دوباره ما بازی را در دست گرفتیم. بچه‌ها واقعاً دوست داشتند برنده باشند. این همان ترمیم ذهنی است که من می‌گویم. ان‌شاءالله در آینده بتوانیم وقتی پیش هم هستیم بازی را در دست بگیریم. ماشین‌سازی هم بازی خوبی انجام داد و تیم شایسته‌ای است. امیدوارم این تیم هم بتواند در لیگ بماند.

در ادامه هم حسین عبدالهی مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ارتباط با این دیدار اظهاراتی داشت:

*بازی همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم برای ما پیش رفت. یک بازی سخت داشتیم و می‌دانستیم گل‌گهر بازی مستقیم انجام می‌دهد و به دنبال استفاده از فضای پشت دفاع و ضربات ایستگاهی است. کل برنامه تیم گل‌گهر همین بود و ما همه نکات را گو‌ش‌زد کردیم، ولی از نتیجه راضی نیستم. از موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم راضی هستیم. ما باید این بازی را با اختلاف می‌بردیم ولی متأسفانه شکست خوردیم.

*بچه‌های ما تمرکز لازم را به جز 10 دقیقه اول داشتند. به نظرم فوتبال ما امروز بی‌نظیر بود و در نیمه دوم هر کاری لازم بود با گل‌گهر کردیم و به جز دو ضربه ایستگاهی سایر دقایق توپ دست ما بود.

*صفایی یک پنالتی برای ما نگرفت و همانطور که قبل از بازی گفتم، نگران داوری بودم. به نظرم داور یک پنالتی می‌توانست برای ما بگیرد و یک توپ هم از خط رد شد. بازیکنان ما می‌دانند کجای کار هستند و از آن‌ها خیلی ممنونم. آن‌ها در حال یاد‌گیری هستند. بابت حمایت‌ها ممنونم. تیم ما خوب است، جلوی چنین تیمی حاکم بازی بودند، سخت است. من قول می‌دهم بازی بعد خیلی بهتر از این بازی خواهیم کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *