رئیس جدید دادگستری شهرستان بانه معرفی شد

10:19 - 02 مرداد 1399
کد خبر: ۶۴۰۱۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در مراسمی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان، رئیس دادگستری جدید شهرستان بانه معرفی شد.

- در مراسمی با حضور رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان کردستان، معاون منابع انسانی دادگستری استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در سالن ولایت اداره ارشاد شهرستان بانه، رئیس دادگستری جدید این شهرستان معرفی شد.

یزدان فلاحی سرپرست معاونت منابع انسانی دادگستری استان کردستان در این مراسم با اشاره به دوره جدید مدیریت قوه قضاییه که به دوران تحول نامگذاری شده است بیان داشت: مبارزه با فساد مهمترین دغدغه ریاست قوه قضاییه است و در استان کردستان نیز این مهم با جدیت پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حمایت از حقوق عامه مورد تاکید دستگاه قضاست، تاکید کرد: اجرای احکام در مورد تصرفات منابع طبیعی و اراضی ملی باید بسیار قاطع و بازدارنده باشد و ادارات متولی در این زمینه باید بسیار حساس و قوی عمل کنند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه شهرستان بانه در خصوص موضوع اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق وضعیت بسیار مطلوبی دارد که رضایت مردم را به دنبال داشته است.

معاون منابع انسانی دادگستری استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت اتقان آرای قضات دادگستری استان افزود: بخش عمده‌ای از رضایت مراجعین دستگاه قضایی در انشای آرای دقیق و مستند توسط قضات است و دراین خصوص معاونت منابع انسانی دادگستری استان همواره بر آموزش به روز و موثر برای قضات تاکید داشته است.

همچنین در ابتدای این مراسم مجید عباسی رییس سابق دادگستری بانه از تعیین تکلیف پرونده‌های معوق در دادگستری بانه اظهار رضایت کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در این شهرستان قدم بزرگی در جهت رفع اطاله دادرسی برداشته شده است.

در پایان این مراسم حکم انتصاب محسن نجف پور به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان بانه از طرف ریاست قوه قضاییه به وی ابلاغ و از زحمات مجید عباسی رئیس سابق دادگستری این شهرستان تجلیل به عمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *