رسولی: به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانیم سلاح فروغی را دریافت کنیم/ امکان برگزاری اردو‌ها در سایر استان‌ها وجود ندارد

6:42 - 05 مرداد 1399
کد خبر: ۶۳۹۴۷۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: ما دوست داریم در سایر استان‌ها هم برای ورزشکاران اردوهایی را داشته باشیم اما این امکان فراهم نیست.

ناصر رسولی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه چه زمانی سلاح‌های جواد فروغی به ایران خواهد رسید، اظهار داشت: سال گذشته با کارخانه‌ سازنده مکاتباتی صورت دادیم تا سلاح ویژه‌ای برای تیراندازان المپیکی خریداری کنیم و آنها هم با این درخواست ما موافقت کردند اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان امکان دریافت این سلاح‌ تاکنون فراهم نشده و در اولین فرصت که محدودیت‌های کرونا لغو شود سلاح‌ را دریافت خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین برای هانیه رستمیان هم مکاتبه‌ کرده‌ایم تا سلاح او را نیز به‌روز کنیم تا ورزشکاران کشورمان با قدرت بیشتر در عرصه‌های بین‌المللی و المپیک حاضر شوند.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی با اشاره به تمرینات خوب تیراندازان گفت: ورزشکاران از لحاظ تمرینی در وضعیت خوبی هستنند و مربیان از عملکرد ورزشکاران ابراز رضایت دارند، اما چون مسابقه‌ای در سطح بین‌المللی نیست مربیان به شکل مناسبی نمی‌توانند ملی‌پوشان را محک بزنند که در چه سطحی از آمادگی قرار دارند.

رسولی در پاسخ به این سوال که آیا امکان برگزاری تیراندازان در سایر استان‌ها وجود دارد یا خیر، گفت: ما خیلی دوست داریم تا بتوانیم در سایر استان‌ها هم برای ورزشکاران تمریناتی را داشته باشیم اما چون شرایط مساعدی از نظر امکانات و از همه مهم‌تر محدودیت‌های کرونایی وجود دارد، در حال حاضر این امکان فراهم نیست.

وی در مورد نبود فشنگ کافی برای تمرین کردن گفت: محدودیت فشنگ چندین سال است که به دلیل تحریم‌ها فدراسیون با آن دست به گریبان است و مشکل امروز دیروز هم نیست. امیدوارم با کمک سایر نهادها بتوانیم فشنگ مورد نیاز خودمان را وارد کنیم تا تیراندازان بتوانند تمرینات خودشان را انجام دهند. همانطور که مسئولان وزارت ورزش در تلاش هستند تا مشکلات را برای رشته‌های المپیکی به حداقل برسانند ما هم در تلاشیم شرایط مناسبی برای تیراندازان فراهم کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *