ستین: همیشه احساس حمایت و پشتیبانی بازیکنانم را داشته‌ام/ من و لئو کم و بیش شبیه هم هستیم!

23:30 - 29 تير 1399
کد خبر: ۶۳۹۰۵۰
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا به این نکته اشاره کرد که رابطه او با مسی خوب است.

- بارسلونا امشب در یک دیدار تشریفاتی توانست آلاوس را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد.

این بهترین نتیجه فصل خارج از خانه بارسا در بازی آخر فصل بود، ستین در کنفرانس بعد از بازی در مورد نقطه عطف این تیم اظهار کرد: ما امروز بیشتر در خصوص بازی و اوضاع آن کنترل داشتیم و همه بازیکنانم از لیگ قهرمانان بسیار هیجان زده هستند، ما بعضی چیز‌ها را حل کرده و کاملا از ذهن پاک کرده‌ایم. نتیجه بازی امروز نتیجه‌ای است که ما را برای آینده و اعتماد به نفس‌مان آماده می‌کند. چنین پیروزی‌های من را تقویت و سرحال می‌کند.

وی پیرامون آینده خودش در تیم بارسلونا گفت: همیشه آرام بوده‌ام، آینده من نیست که من را نگران می‌کند بلکه باشگاه است. من از خیلی چیز‌ها خبر ندارم و تنها روی کار خودم تمرکز می‌کنم. چیز‌هایی وجود دارد که از کنترل من خارج است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در مورد جو رختکن این تیم تصریح کرد: همیشه احساس امنیت و حمایت بازیکنانم را داشته‌ام اگر چنین چیزی نبود باید تصمیم دیگری گرفته می‌شد.

ستین در رابطه با تغییر نگرش خودش گفت: از آخرین بازی‌مان روز زیادی نگذشته است، اما کافی بود تا بفهمیم که در برهه مهمی هستیم ما باید با احساسات بسیار بهتری که کاملا منفی بود لیگ را به اتمام می‌رساندیم. این یک جایزه بود و اکنون از ذهنیت‌مان پیشی گرفتیم.

وی در مورد مسی اینطور توضیح داد: کار‌های او همیشه باورنکردنی است امیدوارم که او همچنان همانند سال‌های گذشته به لذت برد ما از عملکردش ادامه دهد.مسی گاهی بسته به بازی تصمیم می‌گیرد که در کدام پست باشد وقتی شما به محوطه حریف نزدیک‌تر باشید برای گل زدن کمتر تلاش می‌کنید، اما کار‌های خطرناک بیشتری انجام می‌دهید، اما وقتی از محوطه دور‌تر باشید توان بازی‌سازی شما بیشتر می‌شود، چون حریف منتظر عملکرد شما است.

سرمربی بارسلونا در خصوص رابطه خودش با مسی تاکید کرد: کم و بیش به هم شبیه هستیم و رابطه ما خوب است

ستین در پایان با اشاره به مصدومیت لنگلت خاطرنشان کرد: لنگلت احساس ناراحتی کرد و کاری که باید انجام می‌داد را انجام داد، در نگاه اول به نظر نمی‌رسید که مشکل جدی داشته باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *