علی‌نژاد: باید فشنگ وارد کنیم

20:58 - 29 تير 1399
کد خبر: ۶۳۹۰۲۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: با توجه به مشکلات موجود باید فشنگ‌های با کیفیت از خارج از کشور وارد کنیم.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  مهدی علی‌نژاد در دیدار با ملی‌پوشان رشته تیراندازی گفت: تیراندازی از آن دسته رشته‌هایی است که می‌توان در المپیک به آن امیداور بود. جوانان تیرانداز ما با وجود تحریم ها و مشکلات آنقدر با انگیزه تمرین می کنند که قابل تحسین است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در ادامه اظهار داشت:  قطعا وزارت ورزش و فدراسیون  کمک خواهند کرد که ورزشکاران المپیکی رشته تیراندازی دغدغه ای نداشته باشند و با تجهیزات به روز در المپیک حضور داشته باشند.

وی افزود: خیلی امیدواریم این فدراسیون با مدیریت  و ورزشکاران توانمندی که دارد به رشته‌های مدال‌آور ما در المپیک اضافه کند. امیدوارم موفقیت‌های بیشتری از این رشته شاهد باشیم و یقین دارم این توانمندی وجود دارد.

در ادامه علی دادگر ضمن تشکر از حضور علی‌نژاد در فدراسیون تیراندازی گفت: تیراندازی با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک موفقیت‌های زیادی را به دست آورد که در حال حاضر با کسب ۶ سهمیه در صدر تمام فدراسیون‌های ورزشی قرار داریم.
 
او در پایان خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی بهتر تلاش می‌کنیم در آینده نیز موفقیت‌های جدیدی برای کشورمان رقم بزنیم و امیدواریم به لطف خدا و تلاش ورزشکاران و مربیان توانمندمان شاهد کسب نخستین مدال تاریخ تیراندازی در المپیک توکیو باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *