کشف یک هزار و ۵۰۰ کتاب بدون مجوز چاپ در مرکز تهران

15:20 - 29 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۹۲۰
رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی از کشف یک هزار ۵۰۰ کتاب بدون مجوز چاپ و غیر مجاز در مرکز تهران و دستگیری یک چاپ کننده خبر داد و گفت: با قرار ۱۰ میلیاردی روانه زندان شد.

- سرهنگ صادق قره باقری گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در مرکز تهران اقدام به چاپ کردن غیر قانونی کتب می‌کند و مقادیر فراوانی کتب بدون مجاز چاپ و توزیع کرده است، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رییس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی اظهار داشت: در این تحقیقات مشخص شد، این فرد سودجو مقادیر زیادی کتاب غیر مجاز، یا بدون مجوز در چایخانه‌ای در حوالی میدان فروسی چاپ کرده و آماده توزیع است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی تیمی برای بازرسی از محل و دستگیری متهم وارد عمل شده و موفق شدند، ضمن دستگیری وی یک هزار و ۵۰۰ کتاب بدون مجوز کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه خود را واسطه چاپ و توزیع اعلام کرد، عنوان داشت: در نهایت متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت به چاپ کتاب‌ها بدون مجوز قانونی اعتراف کرد.

قره باقری با بیان اینکه چایخانه با دستور قضائی پلمب شد، اضافه کرد: با تکمیل پرونده متهم با صدور قرار یک میلیاردی از سوی مرجع قضائی روانه زندان شد.


برچسب ها: پلیس کتاب

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *