رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مومنی: مجیدی می‌تواند سهمیه آسیا را بگیرد/ سعادتمند باید برنامه بلندمدت داشته باشد

0:45 - 27 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۱۷۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم استقلال سهمیه آسیا را کسب کند و با رفع محرومیت، بازیکنانی مناسب این تیم را جذب کند.

محمد مومنی در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با دیدار امروز (جمعه) تیم فوتبال استقلال مقابل صنعت نفت در آبادان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ نوزدهم، اظهار داشت: استقلال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از راه لیگ برتر، به سه امتیاز این بازی نیاز دارد. به نظرم فرهاد مجیدی می‌تواند استقلال را به آسیا ببرد و او برای اینکه خود را در مربیگری اثبات کند، باید حداقل بتواند سهمیه کسب کند.

وی در ادامه در خصوص شرایط فعلی استقلال با هدایت مجیدی، تصریح کرد: باید در فوتبال کشور به مربیان جوان مثل مجیدی و سهراب بختیاری‌زاده فرصت بدهیم. خوشحال شدم که هدایت شهرخودرو به سهراب سپرده شد؛ واقعاً اتفاق خوبی بود. مدیران استقلال و در رأس آن احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه، باید نگاه‌بلندمدت داشته باشند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان پیرامون محرومیت این باشگاه از سه پنجره نقل و انتقالاتی، خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکل استقلال در خصوص محرومیت از نقل و انتقالات هر چه زودتر رفع شود تا بتوانند بازیکنان مورد نیاز را جذب کنند. به نظرم بازیکنی که جذب استقلال می‌شود باید برای این تیم مناسب باشد مثلاً مرتضی تبریزی مهاجم خوبی است، اما در استقلال جواب نداد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *