مشکلات شرکت صادر کننده کاشی و سرامیک در قزوین بررسی شد

9:57 - 26 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۰۳۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری قزوین طی بازدید از شرکت آپادانا سرام، گفت: با حضور مدیران سازمان‌های مربوطه ضمن بازدید از این مجموعه جهت رفع مسائل آن همفکری صورت گرفت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین طی بازدید از شرکت آپادانا سرام در گفت‌وگو با گفت: این شرکت در سال‌های اخیر با مشکلاتی روبرو بوده است که امروز با حضور مدیران سازمان‌های مربوطه ضمن بازدید از این مجموعه جهت رفع مسائل آن همفکری صورت گرفت.

وی افزود: باتوجه به اینکه شرکت مذکور از مراکز صنعتی معتبر در خاورمیانه است، طی هفته آتی نشست مشترک با استانداری و سایر نهاد‌های متولی امر جهت بررسی راهکار‌های موجود برای رفع مشکلات این شرکت برگزار خواهد شد و خبر‌های خوبی برای بهبود وضعیت آن در راه است.

رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین ضمن ابراز تاسف در خصوص وضعیت فعلی شرکت اظهار داشت: ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی در آغاز فعالیت این واحد تولیدی اشتغال داشتند که با توجه به مشکلات بوجود آمده در حال حاضر ۷۰۰ نفر پرسنل در آن مشغول به کار هستند.

وی در ادامه به تلاش دستگاه قضایی استان اشاره کرد و افزود:خوشبختانه با پیگیری‌های لازم و رفع نسبی مسائل موجود شرکت، طی سه ماه اخیر تولید آن از ۴۰۰ هزار تن به ۵۰۰ هزار تن در ماه افزایش یافته و چنانچه اعتبارات مورد نیاز واحد تولیدی حاضر تامین شود شاهد رشد تولید تا ۱۲ میلیون مترمربع در سال خواهیم بود که نتیجه آن جذب نیروی اشتغال تا ۱۲۰۰ نفر است.

گفتنی است شرکت صنعتی آپادانا سرام در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت ۱۲۷ هکتار در کیلومتر ۴۲ جاده بوئین زهرا تاسیس و در سال ۱۳۸۴ از شرکت سهامی خاص به سهامی عام تغییر یافت. این شرکت در حال حاضر از بزرگترین واحد‌های صنعتی صادرکننده کاشی و سرامیک در کشور است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *