برگزاری مراسم معارفه بختیاری‌زاده در شهر خودرو

23:02 - 25 تير 1399
کد خبر: ۶۳۸۰۱۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو خراسان با حضور مالک باشگاه برگزار شد.

- طبق اعلام سایت باشگاه شهرخودرو خراسان، مراسم معارفه سهراب بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو با حضور فرهاد حمیداوی مالک، علیپور قائم مقام، شهام و دیگر مدیران و اعضاء هیئت‌مدیره باشگاه شهرخودرو در زمین تمرین منزل‌آباد برگزار شد.

در این مراسم فرهاد حمیداوی با آرزوی موفقیت برای سهراب بختیاری‌زاده خواستار تمرکز کامل بازیکنان و کادر فنی بر بازی‌های پیش‌رو و کسب امتیازات لازم برای حفظ جایگاه شهرخودرو در میان تیم‌های بالای جدول شد.

بختیاری‌زاده سرمربی جدید شهرخودرو نیز با اشاره به توانمندی بازیکنان شهرخودرو گفت: بازی‌های شهرخودرو را کمابیش دنبال کرده‌ام و فیلم‌های آن را هم دیده‌ام. به نظر من این تیم بازیکنان با قابلیت‌های فنی بالا دارد و ان‌شاءالله در ادامه لیگ بتوانیم نتایج خوبی را برای شهر مشهد رقم بزنیم. احتیاج به اتحاد و همدلی داریم و با قدرت پیش می‌رویم.

کاپیتان اکبر صادقی نیز در این مراسم تاکید کرد: قطعا تک تک بازیکنان شهرخودرو حرفه‌ای هستند و تمام تلاش خود را برای سربلندی شهرخودرو با حضور بختیاری‌زاده سرمربی جدید این تیم خواهند کرد.

گفتنی است سهراب بختیاری‌زاده در پایان این مراسم معارفه برخورد گرم و صمیمی با بازیکنان این تیم داشت و به خوش و بش با بازیکنان باسابقه شهرخودرو پرداخت.

حسین بادامکی نیز به عنوان دستیار جدید سهراب بختیاری‌زاده به کادر فنی شهرخودرو خراسان اضافه شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *