تارتار: خوشحالیم روند نباختنمان حفظ شد/ فکری: از بازی راضی نبودم

23:31 - 27 تير 1399
کد خبر: ۶۳۷۸۳۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: خداراشکر بعد از ده نفر شدن امتیاز ندادیم و روند نباختمان حفظ شد.

تارتار: خوشحالیم روند نباختنمان حفظ شدمهدی تارتار پس از بازی تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم جای هواداران خالی بود. هواداران نساجی به لیگ شور خاصی داده اند. هواداران ما هم، ما را تنها نگذاشتند.

*بازی شور خاصی نداشت. با نساجی همسایه بودیم و آمدیم امتیاز از دست ندهیم. خداراشکر این اتفاق رخ داد و بعد از ده نفر شده امتیاز ندادیم و روند نباختمان حفظ شد.

*گروه داوری روز خوبی را داشت، درست است یک بازیکن ما اخراج شد اما  باید آنالیز کنیم ببینم بازیکنمان جلوتر بوده است یا نه. در مجموع همرنگ و گروه داوری روز خوبی را داشتند.

همچنین محمود فکری بعد از بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: به تیم نفت مسجد سلیمان خسته نباشید می‌گویم و تبریک می‌گویم که یک امتیاز در زمین ما گرفتند. از امیری مدیرعامل باشگاه تشکر می کنم که تمام تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند.

*امروز از بازی راضی نبودم. بچه‌هایمان در حد اندازه خودشان ظاهر نشدند. نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را داشته باشیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم و حریف اشتباه کند به گل برسیم. تنها فرصت اخراج بازیکن حریف بود که به گل برسیم و نشد. به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که یک امتیاز دریافت کردیم.

* از تیم داوری تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. مشکل خاصی نبود و از نحوه داوری راضی هستم و تشکر می‌کنم. تعداد بازیکن‌های کمی داریم که بتوانند به ما کمک کنند. نبود ماهینی و میری دست ما را بسته بود. بازیکنان جوانی داریم که در آینده می‌توانند کمک کنند و در شرایط حاضر نمی‌شود از آنها استفاده کنیم چون استعداد سوزی می‌شود. امیدوارم در شرایط بهتری به میدان بروند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *