رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید از پیش اعلام نشده رییس کل دادگستری استان یزد از مجتمع قضایی شهید قدوسی

16:38 - 24 تير 1399
کد خبر: ۶۳۷۵۴۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان یزد در بازدیدی از پیش اعلام نشده با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی یزد با کارکنان و مراجعین این مجتمع دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بازدید از پیش اعلام نشده رییس کل دادگستری استان یزد از مجتمع قضایی شهید قدوسی - رییس کل دادگستری استان یزد در بازدیدی از پیش اعلام نشده با حضور در مجتمع قضایی شهید قدوسی یزد با کارکنان و مراجعین این مجتمع دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بازدید از شعب، گفتگو با کارکنان قضایی و اداری و مراجعان حاضر در مجتمع، دریافت دیدگاه‌ها در خصوص نحوه خدمات دهی و بررسی روند فعالیت‌ها از اهداف این بازدید بود که با همراهی معاون دادستان و سرپرست مجتمع انجام شد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد، تکریم ارباب رجوع و رعایت نظم و انضباط اداری را اولویت مهم دستگاه قضایی ذکر کرد و گفت: شکرانه توفیق خدمت در نظام مقس جمهوری اسلامی، التزام بر نظم اداری و تکریم مراجعین است که باید مورد اهتمام همه کارکنان باشد.

غلامعلی دهشیری، شناسایی و بررسی مشکلات شکلی و ماهوی در رسیدگی‌های قضایی را دیگر اهداف بازدید اعلام کرد و گفت: مشکل گریبانگیر دستگاه قضایی، اطاله دادرسی است که دلایل مختلفی دارد، اما می‌توان با رفع مشکلات شکلی و ماهوی در رسیدگی‌ها و دقت نظر در تجمیع تحقیقات اولیه در مرحله دادسرا، بر سرعت و افزایش دقت و ارتقاء کیفیت خدمات قضایی در مراحل بعدی دادرسی افزود.

شایان ذکر است در این بازدید که سرپرست معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری نیز حضور داشت، رییس کل دادگستری استان یزد، مدت زمانی را به گفتگو با مراجعان و دریافت نقطه نظرات و مشکلات آنان اختصاص داد و در مواردی دستوراتی را برای تسریع در رسیدگی‌ها صادر کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *