رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری نخستین جلسه ارزیابی موردی به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان

22:05 - 21 تير 1399
کد خبر: ۶۳۶۶۸۲
نخستین کارگروه ارزیابی موردی عملکرد، امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

- طبق گزارش وبدا، نخستین کارگروه ارزیابی موردی عملکرد، امروز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

این نشست یک روزه با حضور مهندس طاهر موهبتی و طاهره چنگیز رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نمایندگان معاونت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

معاون حقوقی مجلس و امور استان‌های وزارت بهداشت در این نشست با اشاره به جایگاه برتر دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در شاخص‌های تدوین شده تاکید کرد: هدف کارگروه ارزیابی عملکرد تقویت جایگاه دانشگاه‌ها به عنوان واحد‌های استانی وزارت بهداشت و حمایت از تلاش‌های ارزشمند انجام شده و انعکاس نتایج ارزیابی‌ها در قالب گزارشی جامع به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

موهبتی، نشست یکروزه ارزیابی عملکرد دانشگاه اصفهان را الگو و پایلوتی برای نهادینه کردن ساز وکار ارزیابی عملکرد دانشگاه‌ها و زمینه‌ای برای شناسایی توانایی هاوظرفیتها، نقاط قوت و قابل بهبود همچنین ایجاد رغبت و انگیزه در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز ضمن بیان آمار و اطلاعات و نیز عملکرد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، درمان، پرستاری، غذا و دارو، فرهنگی و دانشجویی و توسعه، دستاورد‌های دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان را در مبارزه با کرونا برجسته عنوان کرد و اظهار داشت: از تجربیات مفید این دانشگاه، ایجاد کمیته اختصاصی بررسی مرگ‌های ناشی از کووید است که بسیار در پیشگیری و خدمات‌رسانی به بیماران اثرگذار بود.

چنگیز تاکید کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان در برخی شاخص‌ها نه تنها جایگاه برتر را در کشور داراست بلکه دارای جایگاه برتر در منطقه است.

در این نشست یک روزه، معاونین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و نمایندگان معاونت‌های وزارت بهداشت به ارائه گزارش‌های عملکرد خود و بحث و بررسی نقاط قوت و نحوه مدیریت چالش‌ها پرداختند.

از جمله برنامه‌های نشست یکروزه ارزیابی عملکرد به میزبانی دانشگاه اصفهان، ارزیابی میدانی حوزه‌های مختلف نظیر بهداشت، درمان و آموزش، تحقیقات و دانشجویی دانشگاه بود که توسط نمایندگان معاونت‌های اختصاصی وزارت بهداشت با همکاری معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مدت دو ساعت برگزار شد. شاخص‌های مورد استفاده در این ارزیابی توسط معاونت‌های اختصاصی وزارت بهداشت تدوین، پیشنهاد و ارزیابی شده و پس از جمع بندی، گزارش آن ارائه خواهد شد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *