رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان

13:44 - 16 تير 1399
کد خبر: ۶۳۵۱۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت: این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان - براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی شاتا، محمدرضا کلامی با اشاره به دستور ویژه سرپرست این وزارتخانه برای اجرای طرح عرضه مستقیم لوازم خانگی به زوج‌های جوان گفت این طرح در مرحله اعلام جامعه هدف از سوی وزارت کار و رفاه اجتماعی است.
 
سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در جلسه کارگروه تنظیم بازار کشور مصوب شد، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ظرف یک هفته نسبت به اعلام جامعه هدف خانوار‌های تحت پوشش برای فراهم شدن امکان برنامه‌ریزی زمانی تولید و عرضه مستقیم لوازم خانگی اقدام نماید.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال تولید ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه لوازم خانگی در داخل کشور در دستور کار وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور تصریح کرد: این تصمیم بر اساس اولویت‌های تولیدی لوازم خانگی پر مصرف با قیمت‌های اقتصادی تدارک دیده شده که می‌تواند الگوی خوبی برای سایر تولیدات صنعتی کشور باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *