ملکی: صدیقی پیشینه موفقی در ووشو دارد/ متدین خوب رای آورد!

9:43 - 16 تير 1399
کد خبر: ۶۳۴۹۰۸
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مدیر سازمان تیم‌های ملی ووشو گفت: امیر صدیقی به واسطه ۱۲ سال حضور در ووشو سابقه خوبی در این رشته داشت و مورد حمایت بزرگان ووشو بود.

مجید ملکی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص مجمع انتخابات فدراسیون ووشو اظهار داشت: پس از سیزده سال که علی‌نژاد در فدراسیون ووشو بسیار موفقیت‌ عمل کرد، اکنون صدیقی به عنوان رییس جدید این فدراسیون انتخاب شد. امیدوارم او در چهار سالی که در پیش دارد بتواند ادامه‌دهنده راه علی‌نژاد باشد هر چند که تکرار موفقیت‌های گذشته بسیار سخت است.

وی افزود: ارزیابی و برداشت من این است که انتخابات خوب و سالمی برگزار شد و ان‌شاءالله نتیجه این انتخابات برای تمام ووشو کاران خوب باشد.

مدیر تیم‌های ملی ووشو در خصوص اینکه بسیاری از قهرمانان و پیشکسوتان تصمیم به حمایت از صدیقی گرفته بودند، گفت: صدیقی در دوازده سال اخیر در سمت‌های مختلف در کنار فدراسیون ووشو بوده و شناختی که خانواده ووشو از او داشتند در انتخابش به عنوان رییس تاثیرگذار بود. حمایت قهرمانان، پیشکسوتان و روسای هیئت‌های استانی بیانگر سابقه خوب رییس جدید فدراسیون ووشو در این رشته است.

پیشکسوت ووشو ادامه داد: به نظر من محمود متدین هم رای خوبی به دست آورد و کسب ۹ رای قابل قبول بود. برای او هم در هر کجا که باشد آرزوی موفقیت می‌کنم اما به هر حال انتخابات تمام شد و باید به فکر آینده باشیم.

ملکی در پایان پیرامون اینکه آیا صدیقی می‌تواند در سمت جدیدش موفق باشد یا خیر، گفت: اگر صدیقی دنبال موفقیت‌های ووشو است باید از تیم با تجربه فعلی استفاده کند زیرا کسب نتایج خوب گذشته حاصل دسترنج کار تیمی همین مجموعه باتجربه بوده. علی‌نژاد که یکی از بهترین مدیران تاریخ ورزش است هم در زمان ریاستش در فدراسیون از همین تیم استفاده کرد و کلید موفقیت ووشو، ادامه دادن روند موفق گذشته با همان ترکیب است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *