"آقای بیکار" به سالن سینماحقیقت می‌آید

11:23 - 10 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۴۴۷
خبرگزاری میزان: عصر فردا (یکشنبه 11 مردادماه 94) فیلم مستند «آقای بیکار» ساخته‌ی علی همراز در سالن «سینماحقیقت» به نمایش درآمده و با حضور مازیار فکری‌ارشاد (کارشناس و منتقد سینما) و تهماسب صلح‌جو (منتقد میهمان) مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش گروه فرهنگی ، علی همراز در این فیلم مستند بطور مستقیم، به علل بیکاری نمی‌پردازد، بلکه تاثیر بیکاری روی زندگی، جایگاه اجتماعی و روابط فردی را هدفگذاری می‌کند.

وی درباره‌ی ویژگی فیلمش می‌گوید: «ویژگی بارز این فیلم، وجه سرگرم‌کننده آن است. پلان‌هایی که روند داستان، نقاط اوج و فرود، کند و تند شدن ریتم و احساسات مخاطب را هر چند لحظه یک‌بار تغییر می‌دهد تا تماشاگر را از دست ندهد...»

این مستندساز فعالیت خود را از سال 1387 آغاز کرده و ساخت چندین فیلم مستند از جمله «جان و جنگل»، «دیوارهای شهر من»، «سمفونی صداها»، «‌ب مثل برنج» و... را در کارنامه فیلمسازی خود دارد. همراز سال گذشته با مستند «آقای بیکار» موفق به کسب تندیس بهترین فیلم مستند نیمه‌بلند هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده بود.

گفتنی است: عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم مستند «آقای بیکار» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17 عصر یکشنبه (یازدهم مردادماه) به سالن «سینماحقیقت»  مراجعه نمایند.

شرکت در این برنامه برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است. دوستداران سینمای مستند جهت اطلاع از برنامه‌های هفتگی کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی می‌توانند نام و نام خانوادگی و حرفه خود را به شماره 20001062 پیامک بزنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *