هنیه: از تلاش‌ها به منظور ایجاد اتحاد میان گروه‌های فلسطینی حمایت می‌کنیم

21:37 - 12 تير 1399
کد خبر: ۶۳۴۱۶۴
رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که از تلاش‌ها برای ایجاد اتحاد میان گروه‌های فلسطینی حمایت خواهند کرد.

اسماعیل هنیه، روز پنجشنبه در سخنانی ضمن واکنش به کنفرانس خبری مشترک مقام‌های فتح و حماس، اعلام کرد که از تلاش‌ها برای ایجاد اتحاد میان گروه‌های فلسطینی حمایت خواهند کرد.

رییس دفتر سیاسی حماس در این باره گفت: ملت فلسطین امروز شاهد اقدامی رو به جلو در تحقق وحدت موضع و تلاشی ملی برای مقابله با دشمن و طرح‌هایی مانند معامله قرن و طرح الحاق بود که به دنبال نابودی مسئله فلسطین است.

وی ادامه داد: کنفرانس مشترکی که امروز میان صالح العاروری، معاون رییس حماس و جبریل الرجوب، دبیر کمیته مرکزی جنبش فتح که به منظور اعلام موضع مشترک علیه طرح‌های اسرائیل برگزار شد و همچنین راهپیمایی متحد در غزه و فعالیت‌های مردمی در لبنان و خارج، نشان دهنده مرحله جدیدی از عمل مشترک است.

رییس دفتر سیاسی حماس در ادامه تاکید کرد که این کنفرانس مشترک، اهتمام و مسئولیت ملی را منعکس کرده است و از همین جهت همه مردم و نیرو‌های فلسطینی را به تقویت اقدام مشترک در همه عرصه‌های داخلی و خارجی و پیوستن به برنامه جامع برای مقابله رژیم اشغالگر فرا می‌خوانم.

گفتنی است که صالح العاروری و جبریل الرجوب در کنفرانس مطبوعاتی مشترک، به اعلام برنامه مشترک خود در مقابله با طرح اشغال پرداخته بودند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *