سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور معاون وزیر ورزش رونمایی شد

12:13 - 02 تير 1399
کد خبر: ۶۳۱۰۵۳
سایت جدید فدراسیون کشتی با حضور علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد.

- بعد از تغییرات در راس فدراسیون کشتی و حضور علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون تغییرات متعددی در این فدراسیون از جمله بازسازی و نوسازی خانه‌هایی کشتی در دستور کار قرار گرفت. در جدیدترین اقدام سایت قدیمی فدراسیون کشتی که سال‌ها در دسترس مخاطب بود با شیوه جدیدی طراحی شد و امروز با حضور مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان رونمایی شد.

علیرضا دبیر، رییس فدراسیون کشتی گفت: دوست داریم فدراسیون کشتی در همه چیز اول باشد. از طرفی در نظر داشتیم که مخاطب در مراجعه به سایت با راحتی بیشتری به اخبار و اطلاعات دسترسی داشته باشد. کشتی فقط نباید ورزش اول باید و در همه چیز باید اول باشیم که یکی از موارد راه‌اندازی سایت جدید بود.
وی ادامه داد: هر کاری مشکلات خاص خودش را دارد و امیدواریم با کمک و راهنمایی دوستان ایرادها را برطرف کنیم و زودتر به مسیر ایده‌آل برسیم.

کریمی، مسئول طراحی سایت فدراسیون کشتی گفت: با توجه به درخواست رییس فدراسیون مبنی بر دسترسی راحت به اطلاعات سایت و به روز کردن سایت، طراحی‌های لازم را انجام دادیم و در همین مسیر سایت‌های باشگاه‌های مطرح جهان را بررسی کردیم و به یک الگوی مناسب که تقریبا شبیه هیچ سایتی نیست، رسیدیم.

وی ادامه داد: از جمله مواردی که در نظر گرفتیم این بود که اطلاعات قدیمی سایت حفظ شد و دسترسی به اخبار و اطلاعات گذشته همچنان ممکن خواهد بود که از مزایای این طرح است. از طرفی صدور کارت کشتی نیز بسیار راحت تر از قبل شده و با زمان و هزینه کمتری ممکن خواهد بود. موارد و آیتم‌های مختلف رفاهی نیز در سایت در نظر گرفته شده است که بزودی رونمایی خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *