برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۲۷ شهریورماه

17:53 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۳۰۵۳
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش از برگزاری آزمون استخدام پنج هزار نفر در 27 شهریورماه خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی ، حجت‌الاسلام ناصری زنجانی درباره تاریخ و جزئیات برگزاری آزمون استخدامی، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش به تمام معاونان اعلام کرده است که درباره آینده صحبت نکنند، زیرا ممکن است آن موضوع اتفاق نیفتد و باید از کارهای انجام شده صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس این قید را ندارد و پس از گزارش آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش، اطلاعات آزمون را اعلام کردند، خاطرنشان کرد: هنوز بعضی ریزه‌کاری‌ها درباره آزمون استخدامی اتفاق نیفتاده است و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید شرایط را به ما اعلام کند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

حجت‌الاسلام ناصری زنجانی تأکید کرد: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریورماه است و اطلاعیه آن در یکی 2 روز آینده اعلام خواهد شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به پرسش دیگری «مبنی بر اینکه آخرین وضعیت مدارس استیجاری چگونه است؟»، عنوان کرد: مدارس استیجاری قصه کهنه آموزش و پرورش است و به این زودی‌ها این بحث پایان نمی‌پذیرد، اما از این ناحیه مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه اکنون اتفاق خاصی درباره مدارس استیجاری که مشکل‌ساز شده باشد نداریم، خاطرنشان کرد: از نهادهایی مانند بنیاد شهید، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و تبصره اجرایی حضرت امام (ره) مدارسی وجود دارد اما قراردادها طوری تنظیم شده که با آنها کنار می‌آییم و مشکل خاصی وجود ندارد.

حجت‌الاسلام ناصری در خصوص اینکه «دانش‌آموزانی که دارای شناسنامه نیستند امکان ادامه تحصیل پس از پایه ششم دبستان را ندارند»، گفت: سال گذشته حدود 200 هزار نفر افزایش دانش‌آموز در دوره ابتدایی داشتیم که نیمی از آنها افرادی بودند که باید وارد مدرسه می‌شدند و برای نیم دیگری از آنها از قبل پیگیری‌هایی شده بود که باید اکنون وارد مدرسه می‌شدند.

وی در خاتمه تصریح کرد: کسی نمی‌تواند این افراد را ثبت نام نکند و کسی حق ندارد، دانش‌آموزی که آماده درس خواندن است را در مدرسه ثبت‌نام نکند.




ناامید
|
-
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
0
0
تورو خدا شرط سنی رو حذف کنید.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *