پادووانی: مدیران استقلال فقط وعده می‌دهند/ زندگی با ویلچر خیلی سخت است

19:12 - 30 خرداد 1399
کد خبر: ۶۳۰۱۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال از وضعیت خودش و بدقولی‌های این باشگاه سخن گفت.

- لئوناردو پادووانی، مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با «رادیو تهران» اظهاراتی داشت که بخش‌های مهمی از آن را در زیر می‌خوانید:

*من سر حال هستم، ولی روز به روز زندگی سختی دارم. قبل از مصدومیت نمی‌دانستم زندگی با ویلچر چقدر سخت است.

*دو سال و نیم است که منتظر باشگاه استقلال هستم که پولم را بدهند، ولی آنها فقط وعده می‌دهند. دو سال و نیم است که منتظر ۱۰۰ هزار دلار هستم، من استقلال را دوست دارم، اما وقتی آنها فهمیدند پادووانی به فیفا شکایت کرده بلافاصله سراغم را گرفتند، این خیلی زشت است.

*من بازیکن حرفه‌ای هستم و به پولم نیاز دارم. مردم ایران و طرفداران استقلال خیلی خوب هستند، ولی نمی‌دانم چگونه باشگاه با من این رفتار را انجام می‌دهد؟

*من از شما سوال می‌کنم سلامتی تان چه قیمتی دارد؟ اگر به من بگویید دوست داری به زندگی قبل از مصدومیت برگردی یا پول بگیری حتما زندگی قبل از مصدومیت را انتخاب می‌کردم. شما می‌دانید قیمت یک ویلچر چقدر است؟

*برای تهیه پیراهن، کتانی، صبحانه، نهار باید از همه کمک بگیرم، ولی من نه می‌توانم کار کنم و نه پولی دارم. زندگی با ویلچر خیلی سخت است.

*آن‌ا گفته اند این پول را پرداخت می‌کنند، ولی فیفا گفت ۲-۳ ماه صبر کن و اگر پرونده به نفع تو شد بیشتر از ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهم کرد. حتی همه مردم و هواداران استقلال گفتند تو شکایت کن تا پول بیشتری بگیری، آنها گفتند تو با پیراهن استقلال مصدوم شدی پس حقت است که پول بگیری.

*خیلی سخت است که دوباره راه بروم. زندگی من روی ویلچر است و در واقع روی این ویلچر در زندان هستم. روز به روز با خدا حرف می‌زنم تا کمکم کند، ولی الان نمی‌توانم بگویم خوب می‌شوم یا خیر.

*ایران وطن دوم من است، من همیشه به مردم کشورم گفته‌ام که ایران مردمان خوبی دارد. دوست دارم دوباره به ایران برگردم، ولی شاید این کار با این وضعیت جسمانی من خیلی سخت باشد. مردم از طریق اینستاگرام با من در ارتباط هستند و خیلی من را دوست دارند.

*امیدوارم هر چه زودتر این ویروس کرونا از ایران و دنیا خارج شود و مردم بتوانند زنگی خوبی داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *