ارمغانی: برای حضور روی نیمکت تیم ملی صحبتی با من نشده/ نباید سیاست را وارد بسکتبال کرد

0:01 - 31 خرداد 1399
کد خبر: ۶۳۰۱۰۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال کاسشوک مجارستان گفت: کسی تاکنون از طرف مسئولان فدراسیون بسکتبال با من تماسی نگرفته است.

سعید ارمغانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط خود در تیم کاسشوک مجارستان اظهار داشت: شرایط خوبی در تیم بسکتبال کاسشوک دارم و به تازگی هم تمرینات خودمان را برای فصل جدید مسابقات آغاز کرده‌ایم. تصمیم داریم تا پایان ماه ژوئن تمرینات خودمان را ادامه دهیم و پس از آن حدود یک ماه به بازیکنان استراحت دهیم و دوباره از ماه آگوست مرحله جدیدی از تمرینات را استارت بزنیم.

وی افزود: پیگیر این هستیم تا نسبت به فصل گذشته، هم تیم را تقویت و هم بازیکنان بهتری را جذب کنیم تا بتوانیم در پایان به اهدافی که برای خودمان ترسیم کرده‌ایم دست پیدا کنیم.

*برایم عجیب چرا مسئولان دنبال تغییر سرمربی هستند

سرمربی تیم بسکتبال کاسشوک مجارستان در مورد صحبت‌های اخیر مبنی بر احتمال حضورش روی نیمکت تیم ملی به جای شاهین‌طبع گفت: نمی‌دانم تا چه حد این موضوع صحت دارد، اما تاکنون کسی در مورد حضور بر روی نیمکت تیم ملی با من تماسی نگرفته است. البته با این وجود برایم افتخار بزرگی است تا به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال کشورم فعالیت کنم، هر چند که در این برهه زمانی شاهین‌طبع فرد شایسته‌ای برای حضور در تیم ملی است. واقعاً برایم عجیب است که چرا مسئولان به دنبال تغییر سرمربی هستند.

ارمغانی تصریح کرد: معتقدم تیم ملی در جام‌جهانی نتیجه مطلوبی کسب کرد و ثمره آن صعود به المپیک توکیو بود و تمام مسئولان فدراسیون هم از این اتفاق بسیار خوشنود بودند. بسکتبال رشته دانشگاهی است و نباید سیاست در آن ایجاد شود.

*ظاهراً فدراسیون نتوانسته شرایط مالی خوبی برای شاهین‌طبع فراهم کند

وی در مورد اینکه آیا موافق حضور یک سرمربی به طور همزمان روی نیمکت تیم ملی و باشگاه است، اینطور توضیح داد: در کشورهای صاحب بسکتبال مرسوم است که یک سرمربی تمام تمرکز خود را روی موفقیت تیم ملی بگذارد، اما اینطور به نظر می‌رسد که فدراسیون نتوانسته از لحاظ مالی شرایط خوبی را برای شاهین‌طبع فراهم کند که او هم تصمیم گرفته در تیم شهرداری گرگان هم فعالیت کند. 

پیشکسوت بسکتبال در مورد اینکه چرا در تیمش از بازیکنان ایرانی استفاده نمی‌کند، گفت: قرار بر این بود تا در تیم خودمان برای فصل آینده از یک بازیکن ایرانی استفاده کنیم، اما با این وجود توافق حاصل نشد. از آنجایی که شرایط مالی ما محدود است باید به سمت جذب بازیکنانی برویم که دنبال پول زیاد نیستند. خوشبختانه تیم ما جوان و بااستعداد است و باید شرایط را به سمتی پیش ببریم که بتوانیم در آنها پیشرفت ایجاد و سپاس آنها را به تیم‌های دیگر ترانسفر کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *