رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی همزمان با هفته قوه قضاییه

13:54 - 30 خرداد 1399
کد خبر: ۶۳۰۱۰۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس مرکز وکلای خراسان رضوی گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.
ارائه مشاوره حقوقی رایگان توسط وکلای مرکز خراسان رضوی همزمان با هفته قوه قضاییه ( عکس دقت شود)علی غفوری در گفت و گو با میزان با اعلام خبر مشاوره رایگان حقوقی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و شهید آیت الله دکتر بهشتی و تبریک ایام هفته قضاییه عنوان کرد: در این ایام، مرکز وکلای قوه قضاییه خراسان رضوی اقدام به ارائه مشاوره حقوقی رایگان به دو شیوه حضوری (در دفاتر وکلای محترم داوطلب و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی) و همچنین به شیوه غیر حضوری و در فضای مجازی نموده است.
 
غفوری در ادامه به بهره مندی از این خدمات به شرح زیر اشاره کرد: 

۱- در روز‌های یکم و سوم تیرماه ۱۳۹۹ که به نام‌های روز کرامت مردم و حقوق بشر و روز مبارزه با فساد و احیای حقوق عـامه نامگذاری شده است جهت استفاده از خــدمات حضوری با تماس با شماره تلفن ۳۷۶۶۸۳۰۰-۰۵۱ و یا مراجعه به سایت www.mvq.ir از لیست وکلای داوطلب مطلع شده و پس ازبرقرای تماس با دفتر وکیل و تعیین وقت مشاوره به صورت حضوری به آدرس اعلام شده مراجعه نمایند.

۲- برطبق جدول زمان بندی در تاریخ‌های دوشنبه ۲/۴/۹۹ ساعت ۱۸ با موضوع قرارداد‌ها و داوری – چهارشنبه ۴/۴/۹۹ ساعت ۲۰ با موضوع ساخت و ساز و شهرداری ها- پنجشنبه ۵/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع خانواده و شنبه ۷/۴/۹۹ ساعت ۹ صبح با موضوع ملکی و شرکت‌ها با مراجعه به صفحه مرکز وکلای خراسان رضوی به آدرس www.instagram.com/markazvokalakhorasan مراجعه و سوالات خود را مطرح نمایند.

بیشتر بخوانید: 

انتهای پیام/ 
 

برچسب ها: مشاوره حقوقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *