پیگیری مشکلات شرکت جی تی آی سلطانیه زنجان در دستور کار

10:21 - 28 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۹۷۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: کمبود ارز برای تأمین مواد اولیه و ترخیص آن از گمرک دو مشکل اساسی شرکت جی تی آی سلطانیه برای ادامه فعالیت و تولید است که پیگیری‌های لازم از حاکمیت و مرکز را با جدیت انجام خواهیم داد.

پیگیری مشکلات شرکت جی تی آی سلطانیه زنجان در زمینه کمبود ارز برای تأمین مواد اولیه در دستور کار- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان که در شرکت جی تی آی سلطانیه برگزار شد، گفت: دستگاه قضایی در حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع تولید با حضور در شرکت‌ها ضمن بررسی مشکلات پیگیری‌های لازم را برای حمایت از سرمایه گذار و تولید را با قوت انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه این شرکت مشارکت‌های بسیار خوبی در کار‌های خیردر کنار تولید و کمک به اقتصاد کشور دارد ادامه داد: نمونه بارز این کمک‌ها در ایام کرونا با تأمین لوازم بهداشتی و شوینده و توزیع در استان و همچنین کمک در جشن گلریزان امسال برای آزادی زندانیان جرایم مالی بود که اقدامی ارزشمند و اثر گذار بود.

رییس شورای قضایی استان زنجان هدف از برگزاری جلسه اقتصاد مقاومتی استان با حضور اعضا را در این شرکت، پیگیری مشکلات و تلاش برای رفع موانع تولید شرکت بوده، چرا که این شرکت سهم مهم و قابل توجهی در تولید، اشتغال و اقتصاد کشور دارد و حمایت از چنین شرکت‌هایی یک وظیفه است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان اظهار کرد:ب رابر گزارش مسئولین شرکت تعداد ۱۵۰۰ کارگر در این شرکت مشغول کار و کسب درآمد برای خانواده خود هستند بنابراین دستگاه قضایی حمایت از چنین شرکت‌ها را وظیفه خود می‌داند و برای حل مشکلات آن‌ها از هیچ اقدامی فرو گذار نخواهد کرد.

حجت الاسلام  والمسلمین صادقی نیارکی با بیان اینکه ۵۰ درصد تولید و مصرف محصولات دخانی کشور را شرکت جی تی آی سلطانیه تأمین می‌کند بیان کرد: بنا به گفته مسئولین شرکت کمبود ارز برای تأمین مواد اولیه و ترخیص آن از گمرک دو مشکل اساسی این شرکت برای ادامه فعالیت و تولید است که پیگیری‌های لازم از حاکمیت و مرکز را با جدیت انجام خواهیم داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی استان در حمایت از تولید و اشتغال زمینه فعالیت مجدد ۴ شرکت کاملا تعطیل شده و اشتغال ۴۰۰ نفر فراهم و همینطور از تعطیلی ۱۸ شرکت در آستانه تعطیلی جلوگیری کرد.

در پایان جلسه از مشارکت مسئولین شرکت در کار‌های خیر و خداپسندانه با اهداء لوح تقدیر بعمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *