نکونام: اگر پرویز ابوطالب نبود جواد نکونام هم وجود نداشت

13:43 - 23 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۸۳۵۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر پرویز ابوطالب نبود جواد نکونام هم وجود نداشت و باید قدردان مربیانی مانند او باشیم.

- جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با حضور در برنامه «ورزش و مردم» شبکه یک سیما صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*من یک سال و چند ماه شاگرد پرویز ابوطالب در تیم ملی نوجوانان بودم و او من را به تیم ملی دعوت کرد.

* بازیکنان بزرگی شاگرد ابوطالب بوده‌اند که همه مدیونش هستند.

*در خاکسپاری او کم‌لطفی شد و از هم‌بازی‌هایم گله دارم که چرا در مراسم او شرکت نکردند.

* بازیکن‌سازی خیلی در رده‌های پایه سخت است و باید قدردان مربیانی مانند مرحوم ابوطالب باشیم.

*او آنقدر با ما خوب رفتار می‌کرد که تأثیر زیادی در آموزش ما داشت. هیچ‌وقت عصبانیت وی را ندیده بودیم و کار‌هایی می‌کرد که فقط بزرگان دنیا می‌توانند این کار را انجام دهند.

*هر کسی که در فوتبال ایران نام ببرید یک روزی با پرویز ابوطالب کار کرده، اما وزیر ورزش تازه دیروز درگذشت ایشان را تسلیت گفته است.

*اگر پرویز ابوطالب نبود جواد نکونام هم وجود نداشت.

*اگر قرار باشد مربی خارجی، چون کی‌روش و بلاژویچ بیاوریم که به فوتبال ما کمک کند و آن را رو به جلو حرکت دهد، موافق حضور این مربیان هستم، نه اینکه موفقیت مقطعی داشته باشند.

*ما مربیان داخلی خوبی داریم که می‌توانستند سرمربی تیم ملی باشند.

*من مخالف برخی اخلاق و اتفاقات زمان کی‌روش بودم و خودم در آن زمان از تیم ملی جدا شدم. این باید نکته اول باشد، اما شما قبل و بعد (از کی‌روش) را ببینید و با هم مقایسه کنید.

*اگر مربی بادانش دانش بیاوریم و او را کنترل کنیم، شاهکار کرده‌ایم، اما الان نه مدیریت داریم، نه قرارداد خوب می‌بندیم و نه مربی خوب می‌آوریم و همه را از دست داده‌ایم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *