بازگشت متفاوت «مسعود ده نمکی» به عرصه تصویر/تمامی لوکیشن‌های دادِستان در تهران است

9:00 - 22 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۹۲۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
«دادِستان» نام جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی خواهد بود، اثری که با مضمون عدالت‌خواهی در فضایی معمایی ساخته خواهد شد، «دادِستان» فضایی متفاوت نسبت به سایر آثار مسعود ده‌نمکی دارد.

- «مسعود ده نمکی» کارگردان صاحب سبک سینما و تلویزیون پروژه تلویزیونی خود را جلوی دوربین خواهد برد، ده نمکی که سابقه کارگردانی دو سریال «معراجی‌ها» و «دارا و ندار» را در کارنامه خود داشته این بار هم به سراغ ساخت سریالی تلویزیونی رفته است.

«دادِستان» نام جدیدترین ساخته مسعود ده نمکی خواهد بود، اثری که با مضمون عدالت‌خواهی در فضایی معمایی ساخته خواهد شد، «دادِستان» فضایی متفاوت نسبت به سایر آثار مسعود ده‌نمکی دارد و تجربه‌ای جدید در کارنامه پربار این کارگردان محسوب می‌شود.

بازگشت متفاوت «مسعود ده نمکی» به عرصه تصویر/تمامی لوکیشن‌های دادِستان در تهران است

براساس این گزارش سریال تلویزیونی «دادِستان» فیلمنامه‌ای کاملا متفاوت از سایر آثار ده نمکی داشته و قرار است به زودی وارد مرحله پیش‌تولید شود، ده نمکی به تازگی آخرین مراحل بازدید از لوکیشن‌های این اثر را انجام داده است، تمامی لوکیشن‌های این سریال تلویزیونی در شهر تهران است بنابراین این مجموعه تولید خود را در پایتخت آغاز و به پایان می‌رساند.

در قبال فهرست بازیگران سریال تلویزیونی «دادِستان» همچنان نام مشخصی منتشر نشده و آن طور که معلوم است ده نمکی هنوز روی گزینه خاصی برای حضور در این اثر تلویزیونی تصمیم قطعی نگرفته است، اما براساس آخرین شنیده‌ها وی در حال انتخاب عوامل پشت صحنه و تولید اثر آن هم با دقت و وسواس بسیاری است.

آخرین اخبار از جزئیات سریال «مسعود ده نمکی»//////////////////////پنجشنبه

عوامل پشت صحنه سریال «دادِستان» از جمله افراد حرفه‌ای و صاحب نام عرصه سینما خواهند بود، این پروژه به زودی و با انتخاب تمامی عوامل پشت صحنه و فنی مراحل پیش تولید خود را آغاز می‌نماید.

این سریال که فضایی پلیسی و معمایی با مضمون عدالت‌خواهی دارد، توسط پدارم اکبری و کریم خودسیانی و به سرپرستی مسعود ده‌نمکی در حال نگارش است تا پس از اتمام نگارش وارد مرحله پیش‌تولید و سپس تولید شود.

بازگشت متفاوت «مسعود ده نمکی» به عرصه تصویر/تمامی لوکیشن‌های دادِستان در تهران است

ده‌نمکی ساخت سه‌گانه پرمخاطب «اخراجی‌ها»، فیلم سینمایی رسوایی ۱ و ۲، سریال و فیلم سینمایی معراجی‌ها، فیلم سینمایی زندانی‌ها و سریال دارا و ندار را در کارنامه دارد.

محمد خزاعی تهیه کننده با سابقه سینما و تلویزیون در این پروژه با مسعود ده نمکی همکاری خواهد داشت، خزایی تهیه‌کنندگی آثاری همچون به وقت شام، امپراطور جهنم، جعبه موسیقی و... را در کارنامه دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *