شاهکاری دیگر از مدیران پیشین استقلال؛ طلبی که چند برابر شد!

12:47 - 21 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۸۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شاهکار مدیریت سابق استقلال باعث دردسر‌های عجیبی برای این باشگاه شده است.

- احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال، روز گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که برای پرداخت طلب بویان نایدوف بازیکن مقدونیه‌ای تنها ۴ روز فرصت دارند. طلب این بازیکن ۳۱۰ هزار دلار است که با توجه به مشکلات مالی، دردسر عجیبی برای باشگاه ایجاد کرده است.

بویان توسط وینفرد شفر به استقلال پیوست. هافبک مقدونیه‌ای دو ماه ابتدای حضورش در این تیم مصدوم بود و نتوانست برای این تیم بازی کند. در ادامه هم، فرصت کافی به او نرسید تا راهی کشورش شود. قرارداد بویان یک سال و نیمه بود و او بار‌ها به پندار توفیقی معاون وقت باشگاه استقلال گفته بود که حاضر است در صورت پرداخت شدن حقوق نیم‌فصل، قراردادش را فسخ کند، اما این اتفاق نیفتاد.

این هافبک مقدونیه‌ای بعد‌ها مصاحبه کرد که منتظر پرداخت مطالباتش است و دوست ندارد به فیفا شکایت کند، اما تعلل مدیران استقلال باعث شد که او چاره‌ای جز شکایت نداشته باشد. این بازیکن در شکایت خود، خواهان کل قراردادش شد و استقلالی‌ها حالا به جای پرداخت ۳۰ تا ۶۰ هزار دلار، باید چندین برابر آن برای بازیکنی پرداخت کنند که تنها یک نیم‌فصل برای آبی‌پوشان به میدان رفت. اتفاقی برای پروپیچ بازیکن کُرُوات استقلال افتاده بود و همه می‌دانند چه پروسه‌ای شکل گرفت تا استقلال از خطر کسر امتیاز و محرومیت فرار کند.

اکنون استقلالی‌ها تنها چند روز برای پرداخت این طلب فرصت دارند و اگر موفق به انجام آن نشوند، این اتفاق تبعات زیادی برای این باشگاه خواهد داشت. این در حالی است که همیشه یک سوال در ذهن هواداران مطرح می‌شود که چرا با مدیرانی که باعث این اتفاق شده‌اند، برخوردی نمی‌شود؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *