فرماندار خرم آباد: روند بازسازی پساسیل از وضعیت رضایت‌بخشی برخوردار است

3:01 - 21 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۷۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
فرماندار خرم آباد با بیان اینکه روند بازسازی پساسیل از وضعیت رضایت‌بخشی برخوردار است، گفت: مشکل اصلی ما هم اینک در بخش راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی است و باید مبحث بودجه‌ای و اعتباراتی آن‌ها تأمین شود تا اقدامات در این زمینه نیز سامان یابد.
بازسازی پساسبل در خرم آباد جعفر طولابی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین روند بازسازی پساسیل در خرم آباد اظهار داشت: روند بازسازی پساسیل در خرم‌آباد از وضعیت رضایت‌بخشی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های شهری همگی فعال هستند و حدود ۷۰ درصد پیشرفت کاری دارند.

طولابی با بیان اینکه بخشی از طرح‌ها و پروژه‌های شهری در همین تابستان امسال به بهره برداری می‌رسند، گفت: چند دهنه پل و ابنیه شهری در تابستان بهره برداری می‌شوند. واحد‌های مسکونی سیل زده شهری و روستایی  نیز کاملا تکمیل  و ساخته شده‌اند.

فرماندار خرم آباد با اشاره به اینکه بناست جشن تکمیل واحد‌های مسکونی خسارت دیده از سیل به‌زودی در استان لرستان برگزار شود، عنوان کرد: لرستان در بحث بازسازی واحد‌های مسکونی در پساسیل پیشرفت خوبی داشته و رتبه اول را در بین دیگر استان‌های کشور کسب کرده است.

طولابی اضافه کرد: مشکل اصلی ما هم اینک در بخش راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی است و باید مبحث بودجه‌ای و اعتباراتی آن‌ها تأمین شود تا اقدامات در این زمینه نیز سامان یابد و برای بارندگی‌های سال جدید آمادگی داشته باشیم. 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *