پیشتازی منچستریونایتد در راه جذب کیه‌زا

15:38 - 20 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۶۵۴
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه منچستریونایتد نسبت به جذب بال ایتالیایی فیورنتینا دست برتر را دارد.

- سایت «کواتیدیانو اسپورتیوو» ایتالیا مدعی شد مذاکرات دو باشگاه فیورنتینا و منچستریونایتد برای انتقال فدریکو کیه‌زا پیشرفت خوبی داشته و شیاطین سرخ در حال ارزیابی نهایی برای خرید این بال ۲۲ ساله ایتالیایی هستند.

قرارداد کیه‌زا تا پایان ماه ژوئن سال ۲۰۲۲ با فیورنتینا اعتبار دارد، اما نمایش خوب او در ترکیب این تیم مورد توجه تیم هایی، چون یوونتوس، چلسی و منچستریونایتد قرار گرفته و نمایندگان این باشگاه‌ها مذاکرات خود را برای جذب این بازیکن با بنفش پوشان فلورانس آغاز کرده‌اند.

بر اساس اخبار منتشر شده در این راه، اما شیاطین سرخ دست برتر را دارند و حاضرند مبلغ ۷۰ میلیون پوندی که فیورنتینا برای فروش کیه‌زا در نظر گرفته را با اندکی تخفیف پرداخت کنند.

پیش از این گفته می‌شد باشگاه چلسی هم با پرداخت ۶۰ میلون پوند برای خرید کیه‌زا موافقت کرده و بعد از منچستریونایتد مشتری اصلی این ملی‌پوش ایتالیایی محسوب می‌شود.

کیه‌زا که پیشینه حضور در ۱۷ بازی را برای تیم ملی ایتالیا در کارنامه خود دارد، فصل جاری در مجموع ۲۶ بازی که برای فیورنتینا به میدان رفته موفق شده ۷ گل به ثمر برساند و ۵ پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *