زمینه‌سازی برای تحصیل دانش‌آموزان در مناطق محروم

1:43 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۷۵۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به تفاهم‌نامه امضا شده بین آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: این تفاهم نامه ایجاد شد تا در مناطق محروم زمینه‌سازی برای تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کنیم و این حرکت در آینده اثر مثبتی را ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ، محمدرضا حافظی اظهار کرد: افتخار دارم از طرف 600 هزار خیر مدرسه‌ساز در سطح کشور و یک هزار خیر در سطح جهان در محضر شما حضور دارم.

وی ادامه داد: خیرینی داریم که 600 مدرسه احداث کردند و از 18 سال پیش که حرکت ما آغاز شد حضور مردم را هر سال با شکوه‌تر شاهد هستیم.

ئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور ادامه داد: ملت ما ارتقاء دانش فرزندان خود را ارتقا دانش کشور دانسته و توانسته‌ایم در سطح جهان افتخارات عظیمی به وجود آوریم؛ تشکیل خیرین مدرسه‌‌ساز در ایران حرکت خود را آغاز کرد و یقین دارم در آینده نزدیک در سطح جهان گسترش پیدا می‌کند.

رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور با اشاره به تفاهم‌نامه امضا شده بین آموزش و پرورش و جامعه خیرین مدرسه‌ساز گفت: این تفاهم نامه ایجاد شد تا در مناطق محروم زمینه‌سازی برای تحصیل دانش‌آموزان را فراهم کنیم و این حرکت در آینده اثر مثبتی را ایجاد خواهد کرد.

حافظی خاطر نشان کرد: حرکت ما حرکتی روزافزون است و در 550 شهر کشور مجامع خیرین داریم و این عزم ملی بوده و عهد و پیمانی بین ملت و دولت منعقد است و وعده می‌دهم از تلاش خودداری نکنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *