رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منچسترسیتی دست‌بردار چیلول نیست

17:33 - 19 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۳۸۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه منچسترسیتی همچنان نسبت به جذب بن چیلول از لسترسیتی علاقه‌مند است.

- روزنامه انگلیسی «تلگراف» چاپ لندن اعلام کرد با وجود انتشار شایعه توافق بن چیلول با باشگاه چلسی، به نظر می‌رسد منچسترسیتی هم همچنان در میانه گزینه‌های این مدافع باشگاه لسترسیتی قرار دارد و تنها مشکل موجود توافق بر سر هزینه این انتقال است.

قرارداد این بازیکن ۲۳ ساله تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۴ با لسترسیتی اعتبار دارد، اما عملکرد موفق او در ترکیب این تیم باعث شده مورد توجه چند باشگاه لیگ برتری از جمله منچستر یونایتد، چلسی و منچسترسیتی قرار بگیرد.

پیش از این مسئولان منچسترسیتی به دلیل مبلغ بالای درخواستی روباه‌ها برای فروش بن چیلول حاضر به ادامه مذاکرات نشده بودند، اما به نظر می‌رسد علاقه پپ گواردیولا به بن چیلول و نظر مثبت این بازیکن برای حضور در من‌سیتی هنوز پرونده این انتقال را نبسته است، هرچند مسئولان لسترسیتی اعلام کرده‌اند برای فروش این بازیکن به مبلغی کمتر از ۸۵ میلیون پوند، یعنی رقمی نزدیک به آنچه برای واگذاری هری مگوایر به منچستریونایتد دریافت کردند، رضایت نخواهند داد.

این مدافع انگلیسی فصل جاری در مجموع ۲۸ بازی که برای لسترسیتی به میدان رفته موفق شده ۲ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم برای همبازیانش فراهم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *