احتمال ناکامی بارسلونا در جذب لائوتارو

2:26 - 19 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۷۰۶۲
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
باشگاه بارسلونا ممکن است فرصت به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی اینتر را از دست بدهد.

- طبق گزارش نشریه اسپانیایی «مارکا» تأخیر بارسلونا نسبت به آغاز مذاکرات برای جذب لائوتارو مارتینس، باعث حرکت دیگر مشتریان این بازیکن یعنی رئال مادرید و منچستریونایتد شده است و در صورت عقب‌نشینی کاتالان‌ها، این دو باشگاه که وضعیت ستاره آرژانتینی اینتر را از نزدیک زیر نظر دارند، برای جذب او وارد عمل خواهند شد.

قرارداد این بازیکن ۲۲ ساله تا ماه ژوئن سال ۲۰۲۳ با باشگاه اینتر اعتبار دارد، اما نمایش‌های فوق‌العاده این ستاره آرژانتینی در ترکیب نراتزوری مدت‌ها است مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و مسئولان این باشگاه در پی جذب مارتینس هستند، هرچند به نظر می‌رسد در حال حاضر بند آزادسازی ۱۱۱ میلیون یورویی این بازیکن مسئله اصلی کاتالان‌ها است و آن‌ها منابع مالی لازم را برای جذب این ملی‌پوش آرژانتینی اختیار ندارند.

با توجه به تأخیر بارسلونا در آغاز مذاکرات، دیگر مشتریان لائوتارو مارتینس یعنی رئال مادرید و منچستریونایتد که وضعیت این بازیکن را زیر نظر دارند ممکن است در روز‌های آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل شده و مذاکرات خود را با باشگاه اینتر آغاز کنند.

مارتینس فصل جاری در مجموع ۳۱ بازی که برای اینتر به میدان رفته و موفق شده ۱۶ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل برای همبازیانش فراهم کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *