رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اردوی تیم ملی تنیس روی میز از ۲۸ خرداد آغاز می‌شود؟

12:05 - 18 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۶۸۸۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
کادرفنی تیم ملی تنیس روی میز تصمیم دارد مرحله جدید اردو‌های تیم ملی را در صورت مساعد بودن شرایط از هفته آینده آغاز کند.

- در شرایطی جمیل لطف‌الله‌نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز از دو ماه قبل برنامه‌های مورد نظر برای آماده‌سازی ملی‌پوشان را تدوین و به فدراسیون تنیس روی میز ارائه کرده بود که این برنامه شامل تمام اردوها و اعزام‌های پیشنهادی تا پایان سال بود، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا هنوز این برنامه‌ها اجرایی نشده است.

یکی از برنامه‌های اصلی لطف‌الله نسبی این بود که از اوایل خرداد (۵ خرداد) استارت آغاز اردوی تیم ملی زده شود تا پس از سه ماه دوباره ملی‌پوشان به اردوها فرا خوانده شوند، اما به دلیل گسترده‌تر شدن ویروس کرونا و دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا این اتفاق رخ نداد.

اکنون هم در تازه‌ترین اقدام، سرمربی تیم ملی در صورت مهیا بودن شرایط روز ۲۸ خرداد را به عنوان آغاز مرحله جدید اردو‌های تیم ملی تعیین کرده، هر چند که با این وجود، فعلاً مجوزی از طرف مسئولان ستاد مقابله با کرونا در ورزش داده نشده است تا این اتفاق رخ دهد.

چنانچه شرایط برای برگزاری اردوها فراهم نباشد به احتمال فراوان اردوهای تیم ملی از تیرماه استارت خواهد خورد. این در حالی‌است که فدراسیون جهانی هم از مسئولین برگزاری مسابقات جهانی در کشور کره‌جنوبی خواسته است که تاریخ جدیدی را در ماه‌های ابتدایی سال ۲۰۲۱ برای برگزاری مسابقات جهانی در نظر بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *