رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نظارت و بازرسی از صنوف همچنان ادامه دارد

15:00 - 16 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۶۴۲۲
رییس پلیس امنیت عمومی از ادامه نظارت و بازرسی از صنوف تا اتمام مبارزه با شیوع کرونا خبر داد.

- بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری، از ادامه نظارت و بازرسی از صنوف تا اتمام مبارزه با شیوع کرونا خبر داد و گفت: تالار‌های پذیرایی می‌توانند به زودی فعالیت خود را پس از تصویب ستاد ملی مقابله با کرونا شروع کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی خاطرنشان کرد: روز گذشته جلسه‌ای در استانداری تهران با ریاست معاون استاندار تشکیل و در خصوص ادامه مبارزه با شیوع ویروس کرونا در کشور با همکاری سازمان‌های مربوطه تاکید شد.

وی با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: در این جلسه معاون استاندار تاکید کرد شیوع و گسترس کرونا ادامه دارد و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه‌های خود تاکید کنند که حتما صنوف‌های مختلف پروتکل‌ها بهداشتی، فاصله اجتماعی و بهداشت را رعایت کنند.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی استانداری و سازمان حمایت برای بازررسی از صنوف شهر تهران تشکیل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محل‌های اصناف و بررسی رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.

سردار ذوالقدری افزود: آمار‌ها نشان می‌دهد تعداد فوتی‌ها و بیماران کاسته شده، ولی تعداد افراد مبتلا شناسایی شده افزایش یافته است که این حاکی از ادامه شیوع و گسترش این بیماری است؛ بنابراین با بازگشایی همه صنوف اگر پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود قطعا با مشکلات عدیده‌ای روبرو خواهیم شد.

وی با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی‌های مشترک احتمالا از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

سردار ذوالقدری در خصوص زمان بازگشایی تالار‌های پذیرایی، گفت: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالار‌های پذیرایی اندیشده شد تا این صنوف نیز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.


برچسب ها: کرونا اصناف

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *