دزد خودروهای جنوب پایتخت هنگام فرار از دست پلیس تصادف کرد

12:10 - 06 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۹۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس کلانتری 130نازی آباد گفت: سارق خودروهای جنوب پایتخت هنگام فرار از دست پلیس تصادف کرد و راهی بیمارستان شد.
دزد خودروهای جنوب پایتخت در حین فرار از دست پلیس تصادف کردسرگرد مهدی اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان اظهار کرد: ساعت 17:44 بیست و یکم تیرماه ماموران گشت انتظامی یگان کلانتری 130نازی آباد حین گشت زنی در اتوبان آزادگان به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

رئیس کلانتری 130نازی آباد افزود: با استعلام خودرو از مرکز پیام مشخص شد وسیله مورد نظر دارای سابقه سرقت بوده این در حالی است که پس از دستور ایست به راننده خودرو، وی هیچ توجهی به این موضوع نکرد و ماموران بارعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی یک تیرهوایی کردند.

وی ادامه داد: در حین تعغیب و گریز، خودرو سرقتی با یک دستگاه خودرو پراید شهروندان دیگر تصادف کرد و سرنشینان 2 خودرو به صورت سطحی مجروح شده و هر 2 وسیله نقلیه به پارکینگ انتقال داده شدند.

رئیس  کلانتری 130نازی آباد تصریح کرد: متهم که از سارقان سابقه دار و حرفه ای جنوب پایتخت است در هنگام دستگیری خود را به هویت «داریوش» معرفی کرد و متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل شد. در خصوص این موضوع پرونده تشکیل و جهت تحقیقاتت بیشتر و کشف سایر جرایم متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *