۱۱۴ میدان میوه و تره‌بار در استان تهران استانداردسازی شد

11:42 - 13 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۵۸۴۱
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
مدیرکل استاندارد تهران با اشاره بر اینکه میادین میوه‌وتره‌بار مشمول استاندارد تشویقی هستند، گفت: از ابتدای استانداردسازی این میادین تاکنون، ۱۱۴ مرکز موفق به اخذ پروانه استانداردتشویقی از این اداره‌کل شدند.

۱۱۴ میدان میوه و تره‌بار در استان تهران استانداردسازی شد ـ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل استاندارد استان تهران،محمودرضا طاهری اظهار کرد:  بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۲۰۸۲ "شرایط بهداشتی مراکز عرضه مواد غذایی"، تا کنون یک فروشگاه شهروند بیهقی (کالای خدمات شهروند) و ۱۱۴ بازار سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی شده اند؛ که از این تعداد، ۱۴ مورد در سال ۱۳۹۸ موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی شد.

مدیرکل استاندارد تهران افزود: بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۱۸۳۹۵ "هتل‌ها_خدمات الزامی هتل‌های ۱ تا ۵ ستاره"، یک پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در سال ۱۳۹۵ صادر شده‌است که در دست تجدید است.
این مقام مسؤول در پایان یادآور شد: در سال گذشته، جمعا ۲۴۶ مورد بازرسی و بازدید از مجموعه‌های تحت پوشش صورت گرفته و ۱۰۰ مورد نیز تجدید شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *