وزارت جهادکشاورزی فقط شعار می‌دهد/ چوب حراج دولت بر دسترنج شالیکاران

9:32 - 07 مرداد 1394
کد خبر: ۶۲۵۶۲
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
خبرگزاری میزان: دبیر خانه کشاورز آمل با انتقاد از عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در خصوص خرید تضمینی برنج گفت: اکنون که برداشت محصولات در حال انجام است متاسفانه دولت هیچ قیمتی اعلامی نکرده و کشاورزان سردرگم هستند.
وزارت جهادکشاورزی فقط شعار می‌دهد/ هیچ برنج پر محصولی وجود نداردفرامرز نبی پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی میزان با بیان اینکه در حال حاضر که برداشت ها آغاز شده است و دلالان و سودجویان برای خرید صف بسته اند، متاسفانه جای دولت در این ردیف خالی است.

وی با بیان اینکه دولت در این حوزه کوتاهی می کند، افزود: وزارت جهاد کشاورزی تا کنون هیچ اقدامی برای خرید نداشته و اعلامی در خصوص میزان خرید تضمینی یا قیمت خرید تضمینی نکرده است.

گلایه از عملکرد دولت
نبی پور با گلایه از عملکرد دولت در این حوزه گفت: دولت فقط شعار می دهد، برنج پر محصول به هیچ وجه کشت نمی شود و فقط برنج کم محصول و طارم کشت می شود اما دولت همواره اعلام می کند که برنج پر محصول در شمال کشت می شود.

وی با اشاره به مشکلات بسیار زیاد کشاورزان گفت: قیمت خرید دولت و همچنین دلالان به اندازه ای کم است که حتی هزینه کشاورزان نیز تامین نمی شود.

دبیر خانه کشاورز آمل افزود: با این سیاست و اقدام هایی که دولت و وزارت جهاد کشاورزی در پیش گرفته به نوعی چوب حراج زدن بر دست رنج کشاورزان و شالیکاران است.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *