نیادوست: تمریناتم از تپه و صحرا به پیست حافظیه منتقل شده است/ باید زیر ۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بدوم

10:09 - 06 خرداد 1399
کد خبر: ۶۲۳۶۲۴
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
ملی‌پوش دوومیدانی گفت: هدف من این است که بتوانم زیر ۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بدوم تا بتوانم از طریق رنکینگ المپیکی شوم.

مسلم نیادوست در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط تمرینی خود اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که پس از چند ماه انتظار دوباره فعالیت‌های اماکن ورزشی از سر گرفته شده و این مسئله باعث شد من هم به کار خودم برگردم و هم تمریناتم از تپه و صحرا به پیست حافظیه منتقل شود. در حال حاضر تمریناتم را به صورت منسجم زیر نظر مربی‌ام پیگیری می‌کنم. امیدوارم زودتر هم شرایط مسابقات به حالت عادی خود بازگردد و هم ورزشکاران به اردوی تیم ملی برگردند تا از این طریق شرایط رقابت بین ورزشکاران ایجاد شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در سال جاری فعلاً اکثر مسابقات بین‌المللی لغو شده و تنها رقابت‌هایی که باید در آنها شرکت کنم مربوط به مسابقات قهرمانی کشور و همچنین لیگ برتر دوومیدانی است که امیدوارم با برنامه‌ریزی منجسم مسئولان این رقابت‌ها هم خیلی زودتر استارت زده شود تا بتوانیم خودمان را پس از چند ماه دوری از میادین هم محک بزنیم و هم به منابع مالی دست پیدا کنیم.

ملی‌پوش دوومیدانی تصریح کرد: از شخص سرپرست فدراسیون دوومیدانی کمال تشکر و قدردانی را دارم که در این شرایط کرونایی که در قرنطینه بودم چند با با من تماس گرفت و جوای احوالم شد و حتی این نوید را به من داد تا تمام سعی خود را می‌کند تا مشکلات موجود را برای من به حداقل برساند.

نیادوست در مورد اینکه آیا در فصل جاری هم در تیم دوومیدانی سپاهان حضور دارد یا خیر، گفت: مذاکرات بین من و نمایندگان باشگاه سپاهان در حال پیگیری است و از آنجایی که فصل گذشته روزهای خوبی را در این تیم سپری کردم و همچنین از لحاظ امکانات موجود هم بر خلاف برخی تیم‌های دیگر حرفه‌ای هستند اگر شرایط مساعد باشد دوست دارم در این تیم باقی بمانم.

وی در پایان در مورد اینکه چقدر شانس رسیدن به کسب سهمیه المپیک را دارد، گفت: با توجه به تعویق یک ساله المپیک اکنون در حال برنامه ریزی با مربی ام هستیم تا بتوانیم در بهترین فرم ممکن در مسابقات گزینشی شرکت کنیم و هدف من این است که بتوانم زیر ۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه بدوم تا بتوانم از طریق رنکینگ المپیکی شوم. ان‌شاءالله در این شرایط سخت تمرینی مسئولان فدراسیون و همچنین وزارت ورزش من را کمک کنند تا بتوانم یک سهمیه دیگر به تعداد سهمیه‌های المپیکی کشورم اضافه کنم. همچنین در این مدت مسئولان هیئت دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان شهرم از جمله حیدرعلی کامیاب و میثم عالیشوندی بی نهایت به کمال تشکر محبت را داشتند و نگذاشتند برای لحظه‌ای احساس بدی به من دست بدهد و در حد توان از من حمایت کردند. امیدوارم این حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *