مختاری: اگر یک روز تمرین نکنیم مریض می‌شویم

10:47 - 31 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۲۴۲۱
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
عضو تیم ملی پارادوومیدانی گفت: ما ورزشکاران به ورزش عادت داریم و اگر یک روز تمرین نکنیم مریض خواهیم شد.

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تمرینی خود اظهار داشت: شرایط تمرینی برای من خیلی خوب پیش نمی‌رود اما با این وجود امیدوارم از هفته آینده تمرینات آغاز شود تا بتوانیم با حضور در سالن‌های ورزشی به تمرین بپردازیم. شرایط چندان مساعد نیست و باید دست به دعا شویم تا خیلی زود شرایط به روال عادی خود برگردد.

وی افزود: به نظرم در این وضعیتی که روز به روز به تعداد بیماران کرونا افزوده می‌شود چندان عاقلانه نیست که اردوی متمرکز تشکیل شود و بهتر است اردوها به صورت کوتاه مدت پیگیری شود چون که فعلاً مسابقه‌ای در پیش نیست و در این صورت هم برای ورزشکاران مشکلی پیش نخواهد آمد، هر چند که مسئولان تصمیم‌گیرنده هستند.

عضو تیم ملی پارادوومیدانی تصریح کرد: ما ورزشکاران به ورزش عادت داریم و اگر یک روز تمرین نکنیم مریض خواهیم شد. ان‌شاءالله بهترین راه حل برای ما در نظر گرفته شود. البته در این اوضاع حفظ سلامتی ورزشکاران از هر موضوع دیگری مهم‌تر است.

مختاری در مورد اینکه آیا از طرف کمیته ملی پارالمپیک برای ورزشکاران حقوق در نظر گرفته شده است یا خیر، خاطرنشان کرد: ابلاغ آن را صادر کرده‌اند اما هنوز حقوقی برای ما در نظر گرفته نشده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *