امیدواری سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر به آغاز تمرینات از ابتدای خرداد ماه

18:38 - 24 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۰۶۹۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر امیدوار است تمرینات تیم‌ها از اوایل خرداد ماه از سرگرفته شود.

- سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات لیگ برتر در تازه‌ترین اظهارنظر خود درباره سرنوشت فصل جاری لیگ برتر و زمان احتمالی بازگشت تیم‌ها به تمرینات سخن گفت که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

*دو روز پیش در ستاد ملی مبارزه با کرونا بودیم و سئوالاتی از ما درباره برگزاری مسابقات فوتبال داشتند و ما در این باره قول‌هایی را دادیم که حداقل نیرو‌های درگیر را داشته باشیم و تدابیری بیاندیشیم که تیم‌ها برای آغاز آماده‌سازی خود با کادر پزشکی همکاری و مساعدت کامل را داشته باشند و ریز تست‌های پزشکی را به ستاد ملی کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی و ایفمارک می‌دهیم.

*فاز اول، فاز شروع تمرینات و پس از آن بحث برگزاری مسابقات است. در این باره تاریخ دقیقی به ما اعلام نشده است و امیدواریم از اوایل خردادماه تمرینات آغاز شود. یک روز هم برای ما مهم است. ما باید حداقل ۳ هفته تا ۴ هفته برای آماده‌سازی تیم‌ها اقدام کنیم.

*کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تاریخ ۱۱ مردادماه (یکم آگوست) را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به ما اعلام کرده است. اگر این تاریخ را نهایی بدانیم، باید برنامه خودمان را به این تاریخ برسانیم. هر چقدر این تاریخ عقب بیفتد ما فرصت بهتری به تیم‌ها می‌دهیم.

*باید تا ۱۱ مردادماه لیگ برتر را به پایان برسانیم و نمی‌توانیم یکی دو هفته از لیگ را باقی بگذاریم. باید بازیکنان ما در لیگ قهرمانان و تیم ملی آماده باشند و اگر بازی نکنند، قطعاً اتفاق خوبی برای بازیکنان و تیم‌های ما رخ نخواهد داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *