رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پزشکیان: راهکار‌ی برای تطبیق شرایط کشور با وضعیت بودجه پیش بینی شود

13:08 - 24 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۲۰۵۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسری بودجه در سال جاری قطعی خواهد بود،گفت: باید با راهکار‌های مناسب به دنبال تطبیق شرایط کشور با وضعیت بودجه بود.
پزشکیان: راهکار‌ی برای تطبیق شرایط کشور با وضعیت بودجه پیش بینی شود - بنا بر اعلام خانه ملت، مسعود پزشکیان درباره کسری بودجه دولت گفت: اگرچه هنوز وضعیت بودجه شفاف نیست، اما کسری بودجه در سال جاری قطعی خواهد بود، باید با راهکار‌های مناسب به دنبال تطبیق شرایط کشور با وضعیت بودجه بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی مولدسازی دارایی‌های دولت را یکی از راهکار‌های جبران کسری بودجه دانست و افزود: باید از هزینه‌های کشور کاست تا بتوان بخشی از کمبود منابع را جبران کرد، اگر تمامی ادارات در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند می‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از تولیدگنندگان، اظهار کرد: باید علاوه بر تقویت فعالان اقتصادی، بنگاه‌های علمی و کارشناسی و واحد‌های تولیدی، هزینه‌های دولت را کاهش داد تا بتوان جوابگوی نیاز‌های کشور بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره انتشار برخی اخبار مبنی بر اینکه دولت با هدف تامین هزینه‌های جاری دارایی‌ها را در بورس عرضه می‌کند، ادامه داد: بعید است، زیرا در حال حاضر ساختار کشور به گونه‌ای است که مردم ترجیح می‌دهند، نقدینگی خود را در بورس سرمایه گذاری کنند، زیرا به زعم آن‌ها بورس بازار مطمئنی است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *