رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حاجی دلیگانی: موج گرانی خودرو نظام اقتصادی مردم را به هم زده است

11:47 - 22 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۸۵۶
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس با بیان اینکه موج گرانی خودرو نظام قتصادی مردم را به هم زده است، گفت: وزرات صمت باید طرحی فوریتی درباره رفع مشکلات خودروسازی به مجلس ارائه کند.
حاجی دلیگانی: موج گرانی خودرو نظام قتصادی مردم را به هم زده است - حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطاری با استناد به اصل ۴۳ قانون اساسی درباره گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد بررسی اجمالی مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌های مرتبط با صنعت خودرو اعم از تولید و صادرات و واردات و طرز کار وزارت صمت و شرکت‌های خودروساز داخلی، گفت: اصل ۴۳ قانون اساسی به تامین نیاز‌های اساسی و اولیه مردم از جمله مسکن، خوراک و ... اشاره کرده که نباید از آن‌ها در شرایط کنونی غافل شویم.

وی با اشاره به موج جدید گرانی خودرو خطاب به مسعود پزشکیان که ریاست بخشی از جلسه امروز را برعهده داشت، گفت: در حال حاضر وضعیت قیمت خودرو خوب نیست و به اعتقاد برخی قیمت خودروی پراید پرواز کرده است و این مسئله نظام قتصادی مردم را به هم زده است.
 
این نماینده مجلس با بیان اینکه وزرات صمت باید برای رفع این مشکل اقدام فوری کند، اظهارداشت: وزرات صمت باید طرحی فوریتی درباره رفع مشکلات خودروسازی به مجلس ارائه کند.
 
وی تاکید کرد: حتی اوضاع به نحوی است که برخی از نمایندگان زمزمه استیضاح وزیر صمت را مطرح می‌کنند. مشکل مردم باید در این زمینه حل شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *