دستور رییس کل دادگستری استان اردبیل برای شناسایی راننده هنجارشکن خودروی نیسان

13:27 - 21 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۵۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
به دنبال انتشار کلیپی از یک فرد قانون شکن در استان اردبیل که موجب ناراحتی و تألم خاطر شهروندان شده بود، رییس کل دادگستری استان اردبیل طی دستوری به دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اعلام کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی فرد متخلف اقدام کنند.
- به دنبال وصول گزارش‌هایی از حرکات غیر متعارف راننده یک نیسان در خیابان جدید الاحداث پیرامون شورابیل مبنی بر ایجاد مزاحمت و حرکات غیر متعارف و ورود به فضای سبز با خودروی خود، رییس کل دادگستری استان اردبیل طی دستوری به دادستان مرکز استان و نیروی انتظامی اعلام کرد در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به شناسایی فرد متخلف اقدام و با پیش‌بینی از اقدامات از وقوع چنین حوادثی پیشگیری کنند.
 
عتباتی ضمن تشکر از شهروندان که موضوع را با حساسیت دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: به افراد متخلف و قانون شکن تذکر جدی داده می‌شود که دستگاه قضایی با آن‌ها هیچگونه مماشات نکرده و به شدت برخورد می‌کند.
وی افزود: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه اخلال در نظم، آرامش و آسایش که موجب قانون شکنی در جامعه شده و نام و اعتبار اردبیل را خدشه دار می‌کنند در سریع‌ترین زمان ممکن به دستگاه قضایی و نیروی انتظامی گزارش کنند.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *