رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود مدعی العموم به قرار گرفتن شبکه‌های برق شهرستان بیرجند در مسیر وسایل نقلیه

12:13 - 21 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۹۴۷۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، از قرار گرفتن شبکه‌های برق در بعضی از نقاط شهرستان بیرجند در مسیر سواره رو خبر داد و گفت: این موضوع به سبب انجام عملیات عمرانی بعضی از دستگاه‌ها صورت گرفته است.

قرار گرفتن شبکه‌های برق شهرستان بیرجند در مسیر سواره رو / مدیران متخلف تحت تعقیب قانون قرار می‌گیرندحسین مقدس در گفت‌وگو با با اشاره به اینکه شبکه‌های برق به علت عملیات عمرانی بعضی از دستگاه‌ها در بعضی نقاط سطح شهر بیرجند در مسیر سواره رو قرار گرفته است، گفت: در این شرایط احتمال برخورد وسایل نقلیه با این شبکه‌ها و وقوع حوادث جانی و همچنین مالی مانند آتش سوزی، قطع برق و ... وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع مکاتباتی با مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند صورت گرفت و مقرر گردید نسبت به شناسایی این شبکه‌ها و تذکر مکتوب به دستگاه‌هایی که به علت عملیات آن‌ها و بدون هماهنگی مدیریت برق، شبکه در مسیر سواره رو قرار گرفته است اقدام و نتیجه را ظرف مدت یک ماه به دادستان مرکز استان اعلام گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی، تصریح کرد: بدون شک در صورت وقوع هرگونه حادثه ناشی از برخورد با شبکه برق در مسیر سواره رو، مدیران مربوطه تحت تعقیب قانونی قرار خواهند گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *