تشریح فعالیت‌های آموزشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان

12:00 - 18 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۸۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گیلان گفت: این سازمان ۱۵۳ کلاس آموزشی برای آموزش ضابطان و نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۸ برگزار کرد.

اتونشر 5شنبه // /// تشریح فعالیت‌های آموزشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلانسیدکمال‌الدین موسوی در گفت‌وگو با میزان، در تشریح فعالیت‌های آموزشی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گیلان گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گیلان ۱۵۳ کلاس آموزشی برای آموزش ضابطان و نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۸ برگزار کرد.

رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با برنامه ریزی و تعامل صورت گرفته با فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان در طول سال گذشته ۵۳ کلاس آموزشی به آموزش ضابطان و ۱۰۰ کلاس آموزشی به آشنایی کارکنان نیرو‌های مسلح با مسائل قضایی و حقوقی اختصاص یافت.

این مقام قضایی همچنین به آموزش‌های درون سازمانی اشاره کرد و گفت: ۳۵ دوره آموزشی به میزان ۲۳۶۶ نفرساعت به منظور ارتقاء سطح دانش تخصصی، عمومی و شغلی کارکنان در سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

وی افزود: از این تعداد ۱۰ دوره آموزشی به میزان ۵۳۱ نفرساعت ویژه قضات و ۲۵ دوره آموزشی به میزان ۱۸۳۵ نفر ساعت برای کارمندان برگزار شده است.

موسوی اظهار داشت: همچنین در سال ۱۳۹۸ سربازان سازمان گیلان طی ۱۱۷۰ نفرساعت کلاس آموزشی با آموزه‌های قرآنی و احکام دین مبین اسلام آشنا شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *