مرحله دوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه از نیمه رمضان آغاز می‌شود

20:02 - 16 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۴۱۲
ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، گفت: با توجه به اینکه حجم نیاز‌ها وسیع‌تر از خدمات انجام شده بود از نیمه ماه مبارک رمضان مرحله دوم این رزمایش آغاز خواهد ‌شد.
مرحله دوم «رزمایش سراسری کمک مومنانه» از نیمه رمضان آغاز خواهد شدحجت‌الاسلام سید محسن محمودی در گفت‌وگو با میزان، بیان کرد: مرحله اول رزمایش مواسات که از ماه مبارک رمضان آغاز شده بود توسط همه ارگان‌ها از جمله پایگاه‌های بسیج، مساجد، گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و موسسات خیریه به خوبی انجام شد.
 
وی افزود: در مرحله اول از «رزمایش سراسری کمک مومنانه» خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: با توجه به اینکه حجم نیاز‌ها وسیع‌تر از خدمات انجام شده بود از نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با روز ولادت باسعادت امام حسن مجتبی (ع) مرحله دوم از رزمایش سراسری کمک مؤمنانه آغاز می‌شود.
 
محمودی اظهار کرد: در مرحله دوم علاوه بر بسته‌های حمایتی خدماتی از جمله ایجاد فرصت اشتغال، ارائه وام قرض الحسنه، کمک‌های درمانی و ... نیز به خانواده‌ها ارائه خواهد شد.
وی در پایان گفت: امید است به برکت این احسان خداوند بیماری از کشور و جهان دور کند و مجموعه‌ها و گروه‌های جهادی تا عید سعید فطر توانسته باشند همه آسیب‌دیدگان کرونا را به شکلی مورد تفقد قرار بدهند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *