بازگشت بسیاری از کارخانه‌های راکد و نیمه راکد در استان اردبیل به چرخه تولید

15:12 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۸۰۲۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان مرتفع گردیده است، گفت: خوشبختانه اکنون بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد سال‌های قبل به چرخه تولید بازگشته اند.

بازگشت کارخانه‌های راکد و نیمه راکد در استان اردبیل به چرخه تولید - ناصر عتباتی در اولین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال استان اردبیل در سال ۹۹ ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) به تشریح اهمیت و ارزش کار و منزلت کارگری از دیدگاه بزرگان دینی پرداخت و افزود: یقیناً یکی از رویکرد‌های اصلی و راهبردی نظام توجه به تولید، اقتصاد، کار و تلاش است و مسلماً نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید بر اهمیت موضوع بیشتر صحه گذاشته و وظایف و رسالت‌های مسئولان و کارگزاران را در حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال از نظر اخلاقی، شرعی و قانونی مضاعف کرده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه، رونق بخشیدن به اقتصاد را علاج بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ذکر کرد و گفت: در استان نیز همه مسئولان و دستگاه‌های متولی باید با استفاده از ظرفیت بسیار خوب استان در رونق بخشیدن به اقتصاد اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: دستگاه قضایی استان اردبیل همواره و در راستای سیاست‌های کلان قوه قضاییه و تاکیدات رییس قوه قضاییه حمایت‌های قضایی و پیگیری‌های قانونی را در راستای رونق بخشیدن به تولید اشتغال در استان با جدیت و اهتمام بیشتری ادامه می‌دهد.

عتباتی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری مشروع و قانونی در استان سال گذشته به پرونده‌های بیش از ۴۰ واحد تولیدی و سرمایه‌گذاری در استان رسیدگی شده و بسیاری از مشکلات آنان مرتفع گردیده است. بطوری که خوشبختانه اکنون بسیاری از واحد‌های تولیدی راکد و نیمه راکد سال‌های قبل به چرخه تولید بازگشته اند.

طباطبایی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردیل نیز در خصوص این جلسه گفت: امروز سه پرونده واحد تولیدی و صنعتی در این کمیته مطرح شد. بحث مربوط به کارخانه ذوب آهن اردبیل که مشکلات آنان بیشتر شامل حق بیمه و حقوق معوقه کارگران بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین مشکلات مربوط به کارخانه سوله سازی و برش کاری آسمان سوله و همچنین پرونده شرکت سولا ویند انرژی نیز در این جلسه مطرح شد که اقدامات لازم برای حل مشکلات آنان صورت گرفت.


برچسب ها: چرخه تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *