تشریح اهمیت نقش کارشناسی در امر قضاوت از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز

17:16 - 15 ارديبهشت 1399
کد خبر: ۶۱۷۷۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در آیین تودیع و معارفه هئیت مدیره دوم و سوم مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در البرز بر نقش کارشناسی در امر قضاوت تاکید کرد.

- آیین تودیع و معارفه هئیت مدیره دوم و سوم مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه در البرز با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، رییس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج، معاون فرهنگی رییس کل دادگستری استان البرز، رییس کانون کارشناسان رسمی دادگستری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در محل سالن شهدای قوه قضاییه دادگستری استان البرز برگزار شد.

حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در این آیین با تبریک به هیئت مدیره جدید و تقدیر از زحمات هیئت مدیره قبلی، با اشاره به اهمیت امر کارشناسی در امر قضاوت گفت: قضات به منظور صدور آرای قضایی علاوه بر تسلط به مباحث حقوقی و فقهی که لازمه قضاوت است باید از نظرات کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف بهره ببرند.

وی افزود: کارشناسان رسمی دادگستری، متخصصان و نخبگان حوزه‌های مختلف تخصصی هستند که با نقشی مهم و بی بدیل، یاری دهنده قضات در زمینه‌های تخصصی هستند و اظهار نظر قضایی نیازمند استفاده از این تخصص است.
 
بیشتر بخوانید:


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *